CaliBreez Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 ble varm nok de mattene jeg brukte, både eltek og bilxtra matter.. med det var kun med intens varme helt inntill matta.. men det jeg gjorde i bilen jeg har nå var å legge mattene i stekeovnen i noen minutter :) da ble de myk som gele! Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Hvor får man tak i sånne plater i Oslo? Tenker de billigste asfaltplatene og ikke "high-end-håndsydd-håndvevet-ninja-plater" Tenker å legge i dørene og gulv for å unngå den gammelbil skramlinga. Koster det 200 spenn å bli kvitt det meste er det verdt å kjøre rundt med 40 kilo ekstra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 eltek :) eller ljudia Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larson Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Varmluft pistol er helt klart å foretrekke.. Syns jeg. Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by CaliBreez eltek :) eller ljudia tusen og en watt har tatt over for Ljudia i Oslo:mad: De selger bare DJ utstyr og PA. Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 kjørte bort på torshov bilrekvisita i dag og fant 2mm asfaltplater til 70 spenn per stykk for 40x50 cm eller noe slikt. De virka rimelig tynne - isolerer de ordentlig? Og så lukta de vondt :D De hadde mye tykkere tøyplater til en billigere penge - er dette en bedre løsning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 kjøp på eltek da, de er vel 5mm og lukta ikke noenting Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Vil også anbefale platene fra Eltek. Har ikke lagt merke til noe som helst lukt, ikke engang når satt en svær varmeovn forran dem. Minuset er at de er litt dyre. Så i BilExtra katalogen at de hadde 4mm bitumen til ca. halv pris (dvs. dobbelt så mange kvadrat for samme pris da...) Vet ikke om de stinker men :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Hei.. Kan legge ut bilder av lyddempingen min.. Har hatt på ca 50-60 ruller brown bread (1.2x2.5m) i hele bilen. Paneler, tak, gulv, dører, bagasjerom, dashbord. 2 lag på de fleste steder. Tror nok det holder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by RiZLa Hei.. Kan legge ut bilder av lyddempingen min.. Har hatt på ca 50-60 ruller brown bread (1.2x2.5m) i hele bilen. Paneler, tak, gulv, dører, bagasjerom, dashbord. 2 lag på de fleste steder. Tror nok det holder... Hørtes nesten ut som du hadde alt for lite å bruke penga dine på Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 50-60 matter????? snakker vi buss her eller???? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larson Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Liten buss av merke honda civic! :) Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 oj. ikke for å disse men viste ikke at man klarte å få så mange matter inni der engagn. regna litt på det og viss jeg skulle ha dempa hele bilen min (kadett gsi) hadde jeg brukt 4 til dørene, 4 i bagasjen, 4 i cupeen, 3 i taket, 1 i bakluka, 2 på torpedo veggen, pluss litt her og der. og der er jo halv parten av hva du har brukt. har du lagt flere lag? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Hei.. Kan legge ut bilder av lyddempingen min.. Har hatt på ca 50-60 ruller brown bread (1.2x2.5m) i hele bilen. Paneler, tak, gulv, dører, bagasjerom, dashbord. Tror nok det holder...2 lag på de fleste steder. Står det ikke ganske tydelig der da? hih :p Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 he. det gjør det jo Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg