Gå til innhold

Min Audi A4 B8

Ranger emnet

Mission

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg måtte lage en tråd om bilen min her også :)

(Første 7 innlegg er bare kopiert fra annet forum, derfor det er litt rot i de)

Kan vel si noen ord om bilen og utstyr i allefall.

Fantomsort farge

Sort S-line interiør med Skinn/stoff og MLF S-line sportsratt

Blanke sidelister

Xenon Pluss

Oppbevaringspakke

Førerinfo med farger

Komfortpakke

B&O stereo

+ litt annet småting

Har ikke lagt så mye planer for bilen enda, men blir i allefall justerbart senkesett, tona ruter, 20" felger og muligens noe styling etterhver

Noen bilder fra bilen da den sto på Møller:

IMAGE_056.jpg

IMAGE_057.jpg

IMAGE_058.jpg

IMAGE_059.jpg

IMAGE_069.jpg

IMAGE_068.jpg

Fikk de til å gjøre første "modd"på bilen samtidig som de tok klargjøringen. Bilen er levert med emblemer bak, men de ble fjernet under klargjøringen.

IMAGE_066.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 542
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var en tur til Hamar rett etter jeg kjøpte den. Måtte teste hvordan bilen var på langkjøring, pluss att jeg skulle levere noe deler til han som kjøpte gamle bilen min.

Måtte jo ta bilde av nye og gamle bilen side om side da ;)

IMG_0459.jpg

IMG_0461.jpg

Så måtte jeg bare teste noen felger jeg hadde liggende. 9,5x19 med 265-35 dekk. Gikk faktisk på, selv om det ble hakket for bredt foran :o

IMG_0534.jpg

IMG_0543.jpg

IMG_0559.jpg

Fikk også på skiltplate fra VACN på bak. Foran gikk den ikke på, da den var ca 5mm bredere en den fra møller, og da ble for liten til utsparingen foran.

IMG_0562.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så langt jeg har kommet med bilen hittil.

Ellers var jeg på scandicshine en tur en dag og handlet litt småsnacks:

IMG_15191.jpg

Har også bestillt time for å få lagt solfilm neste tirsdag, og xenon 6000k er på vei i posten (til grøftlysene)

bilde tatt av zzyber under vask før vwaudi-club treff på Rudskogen.

DSC_0438.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med en liten update da. Tok et par bilder i går kveld/natt da jeg hadde lite å gjøre. Fått polert og lagt på et lag med voks på bilen nå:)

Litt "gule" bilder pga gul belysning på stedet.

IMG_1773copy.jpg

IMG_1859copy.jpg

Fikk også lagt solfilm på bilen idag. Har ingen bra bilder av dette enda, men har da noen. Er ikke helt fornøyd med løsningen de gjorde rundt bremslyset bak, da det ikke er film på ruten under dette. Får se om det blir ny film på bakruten, eller om jeg får fikset det på noe annet vis.

solfilm2.jpg

solfilm1.jpg

solfilm.jpg

Kom også xenon til grøftlysene idag, så regner med å få montert dette i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider