Gå til innhold

Min Audi A4 B8

Ranger emnet

Mission

Anbefalte innlegg

Så deg nede på Bilradion igår :P da du sto på mamoz, og skulle mot bilradion så kom du bak meg, kjørte A4'en med "L" bakpå :(

Ahh, det var deg det ja :)

Øvelseskjøring på gang eller?

Var innom og kikket litt på dbdrag før jeg skulle på jobb. Men så trodde jeg att jeg møtte en kompis i A5 der, som jeg skulle snakke med. Men det var ikke han...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 542
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ahh, det var deg det ja :)

Øvelseskjøring på gang eller?

Var innom og kikket litt på dbdrag før jeg skulle på jobb. Men så trodde jeg att jeg møtte en kompis i A5 der, som jeg skulle snakke med. Men det var ikke han...hehe

Jepp:) Tja, skulle kjøpe et par dørhøytalere, så ettersom det er min bil, må jo jeg kjøre :P

Okok, kikket bare så vidt på de bilene som sto der, var det noe bra anlegg da?

Hehe, Bjørn ja? Trodde det var han i A5'en jeg også, men så så jeg det ikke var noe dekkspektrum streamer og annerledes felger enn hva som var sist jeg så den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp:) Tja, skulle kjøpe et par dørhøytalere, så ettersom det er min bil, må jo jeg kjøre :P

Okok, kikket bare så vidt på de bilene som sto der, var det noe bra anlegg da?

Hehe, Bjørn ja? Trodde det var han i A5'en jeg også, men så så jeg det ikke var noe dekkspektrum streamer og annerledes felger enn hva som var sist jeg så den :P

Okay :) Ble det høytalere da?

Joda, var en del bra anlegg der. Fikk en del inspirasjon til hva neste post blir tror jeg ;) Blir og kjøpe med 2x12" som skal inn i bagasjen snart. Usikker på om det bare blir en midlertidig kasse som blir putta inn. Dumt og legge mye arbeid i å bygge en skikkelig kasse da mine planer for vinteren innebærer andre ting som må inn i bagasjen ;)

Trodde det var Bjørn jeg også. Men så plutselig det var etabeta felger på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay :) Ble det høytalere da?

Joda, var en del bra anlegg der. Fikk en del inspirasjon til hva neste post blir tror jeg ;) Blir og kjøpe med 2x12" som skal inn i bagasjen snart. Usikker på om det bare blir en midlertidig kasse som blir putta inn. Dumt og legge mye arbeid i å bygge en skikkelig kasse da mine planer for vinteren innebærer andre ting som må inn i bagasjen ;)

Trodde det var Bjørn jeg også. Men så plutselig det var etabeta felger på bilen.

Jepp, kjøpte ett par JBL 5,25" :) Bare til litt under 1000 lappen, for å ha noe som er bedre enn orginalt, skal heller ikke ha bilen så aaalt for lenge, så vil ikke koste på den alt for my heller da det er førstebil :P

Ahaa, høres bra ut :) Skjønner, er ikke gøy å legge ned mye tid og arbeid om det skal noe annet inn der allerede til vinteren ja :P Hvordan planer er det da?

Det ble bra med spacerne da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kjøpte ett par JBL 5,25" :) Bare til litt under 1000 lappen, for å ha noe som er bedre enn orginalt, skal heller ikke ha bilen så aaalt for lenge, så vil ikke koste på den alt for my heller da det er førstebil :P

Ahaa, høres bra ut :) Skjønner, er ikke gøy å legge ned mye tid og arbeid om det skal noe annet inn der allerede til vinteren ja :P Hvordan planer er det da?

Det ble bra med spacerne da! :D

Okay. Skjønner :)

Nei, usikker på hva det blir av planer, men har tenkt og få bilen litt lavere ;)

Nydelig :D

Takk :)

Skal du nedover igjen :D

Jeg ser an været, blir det godvær stikker jeg en tur :D

Jepp. Må jo kjøre noen turer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice. Takk for det :)

Huff, ser jeg skulle vaska innerskjermen bedre før jeg stilte ut. Kjørte på grusbanen og stilte først, men så fikk jeg beskjed fra en av arrangørene om å stille den på plenen istede :o Det var jo hyggelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare blitt finere og finere denne, marius :) Fine bilder også!

Men en ting jeg virkelig lurer på.. Hvordan kommer du deg over fartsdumpene i trondheim? Disse todelte som er en klump på hver side i veien.. Når jeg var oppe nå sleit jeg virkelig med å komme over de. Måtte kjøre midt imellom de liksom, for å ha sjans til å komme over. Og jeg tror bilene våre har ganske lik høyde i karosseriet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare blitt finere og finere denne, marius :) Fine bilder også!

Men en ting jeg virkelig lurer på.. Hvordan kommer du deg over fartsdumpene i trondheim? Disse todelte som er en klump på hver side i veien.. Når jeg var oppe nå sleit jeg virkelig med å komme over de. Måtte kjøre midt imellom de liksom, for å ha sjans til å komme over. Og jeg tror bilene våre har ganske lik høyde i karosseriet?

Takker :)

Hehe, de dumpene kommer jeg ikke over jeg eller om jeg ikke kjører på begge to. Men holder meg unna de veiene som har de dumpene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som her er mange som har peiling på audi:) Noen som vet ka coilover evt senkefjærer som senker bra på a4 b8 s-line?? kjøpte senkefjærer på gamlebilen på nbds men det resulterte i at bilen ble hevet:)

MISSION: Frontleppa di, passer den til org fanger?? evt vet noen kor de selger noen brukbare frontlepper te org fanger??

A4 2,0 TDI S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som her er mange som har peiling på audi:) Noen som vet ka coilover evt senkefjærer som senker bra på a4 b8 s-line?? kjøpte senkefjærer på gamlebilen på nbds men det resulterte i at bilen ble hevet:)

MISSION: Frontleppa di, passer den til org fanger?? evt vet noen kor de selger noen brukbare frontlepper te org fanger??

Kjør på med H&R eller KW coilovers ;)

Jeg har H&R, og er meget fornøyd med de. Kan gå mye lavere foran enda.

Frontleppa passer på orginal fanger, da jeg har det. Men den passer ikke på s-line fanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider