Gå til innhold

Min Audi A4 B8

Ranger emnet

Mission

Anbefalte innlegg

Kjør på med H&R eller KW coilovers ;)

Jeg har H&R, og er meget fornøyd med de. Kan gå mye lavere foran enda.

Frontleppa passer på orginal fanger, da jeg har det. Men den passer ikke på s-line fanger.

Problemet mitt er at med store felger 10*20 og feil inpress et35 det nærmeste eg kom med de felgene så stikker felgkanten 6-7 mm utfor skjermene, lurer litt på om felgene vil slå oppi skjermen eller ikke. Derfor tenkte eg fjærer først siden de er en del rimeligere.. Funker det så har eg fått pris på H&R coilover hos brakes.no og kommer til og kjøpe de:)

Har ikke s-line ekseriør så da skal det gå fint. Hvor fikk du fatt i leppa då??

A4 2,0 TDI S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 542
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Problemet mitt er at med store felger 10*20 og feil inpress et35 det nærmeste eg kom med de felgene så stikker felgkanten 6-7 mm utfor skjermene, lurer litt på om felgene vil slå oppi skjermen eller ikke. Derfor tenkte eg fjærer først siden de er en del rimeligere.. Funker det så har eg fått pris på H&R coilover hos brakes.no og kommer til og kjøpe de:)

Har ikke s-line ekseriør så da skal det gå fint. Hvor fikk du fatt i leppa då??

Går fint med 10x20

Denne bilen har det, med samme innpress som deg tror jeg. Og den er justert i bunn nesten på KW sett.

5298408_520x0.jpg

Mulig du må stille in camber litt sånn som jeg har gjort bak.

Leppa er kjøpt hos møller bil trondheim.

Er orginal styling til audi a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint med 10x20

Denne bilen har det, med samme innpress som deg tror jeg. Og den er justert i bunn nesten på KW sett.

5298408_520x0.jpg

Mulig du må stille in camber litt sånn som jeg har gjort bak.

Leppa er kjøpt hos møller bil trondheim.

Er orginal styling til audi a4

Flott den ser jo perfekt senket ut:) var litt redd for om den tok oppi:) Sliter den noe mer dekk når du stiller inn camber??

Origial ja, då får eg bestille en her i bergen då, sjøl om eg ikke fordrar de folka der oppe:( Hentet min i Trondheim eg, helt anne service der:)

A4 2,0 TDI S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott den ser jo perfekt senket ut:) var litt redd for om den tok oppi:) Sliter den noe mer dekk når du stiller inn camber??

Origial ja, då får eg bestille en her i bergen då, sjøl om eg ikke fordrar de folka der oppe:( Hentet min i Trondheim eg, helt anne service der:)

Vil nok tro man sliter litt mer dekk ja, da den går mye på innsiden av dekkene.

går sikkert greit og bestille der ja. Men det finnes jo andre lepper også da. Rieger sin er jo ikke så ille :)

Den selges hos de fleste stylingsjapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men har ikke sett noe skikkelig bilde av den rieger sin ennå, de bildene jeg har sett har den vært lakket samme farge som bilen, då forsvinner den jo litt.. Vet du kor det ligger noen bra bilder av den??

Denne har fronten fra Rieger:

http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=936581;Modified=1246666484;_cmd=similar

Den må nesten lakkeres i samme farge, ellers blir det litt dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bilde:) e ikke så flink innpå her ennå, men skal prøve og forbedre meg... Bestillte den originale på Audi senter bergen... Men en ting må du svare meg på, 6200 e det rett pris?? va det det du betalte??? e jo 3000 dyrere enn rieger sin:( men syns den e litt finere, den du har:)

A4 2,0 TDI S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bilde:) e ikke så flink innpå her ennå, men skal prøve og forbedre meg... Bestillte den originale på Audi senter bergen... Men en ting må du svare meg på, 6200 e det rett pris?? va det det du betalte??? e jo 3000 dyrere enn rieger sin:( men syns den e litt finere, den du har:)

Litt usikker på hva som er rett pris, ettersom jeg fikk en veldig god avtale på prisen da jeg var første i Norge som kjøpte hele settet. Og dermed skulle reklamere for dette på treff og sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, men no e den no bestillt men syns det va litt overpriset i forhold til ka den koster andre plasser:( men men..

Lurer på og lakke den svart, og ikke kvit, tror det blir bra når eg får lakket grillen svart og:)

Nå er det litt forskjell på OEM tilbehør og rieger plastikk med elendig passform også da ;)

Men den lippen du har, har du gjort noe annet me den??? den jeg fant på møller sine sider, den stoppet ca 10 cm før skjemen på begge sider, ser din ikke gjør det

Du har nok de delene på siden også. Frontleppen kommer i tre deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det litt forskjell på OEM tilbehør og rieger plastikk med elendig passform også da ;)

Ja du har rett i noe der.. men var fornøyd me passformen på de andre delene jeg har fra rieger, de passet bra..

oki, de sa der oppe at den sluttet 10 cm før skjermene, men de ser vel bare på bildet og snakker utifra det:) men du vet det vel som har den:)

A4 2,0 TDI S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk fronten i dag, rett som du sa, den går heltt ut, men den er ikke lik den de har avbildet i katalogen, faktisk kulere:) Var den et helvete og montere??:)

A4 2,0 TDI S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk fronten i dag, rett som du sa, den går heltt ut, men den er ikke lik den de har avbildet i katalogen, faktisk kulere:) Var den et helvete og montere??:)

Jepp, er sant det :)

Monteringen var litt sånn ekkel ja. Må ordne deg med en rull med skikkelig maskeringstape for og holde den på plass. Er jo veldig liten den anleggsflaten som skal ha lim på seg og festes. Men om du følger bruksanvisningen nøye så går det fint :)

Må lage en tråd om bilen din du også da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider