Gå til innhold

Min Audi A4 B8

Ranger emnet

Mission

Anbefalte innlegg

• Svar 542
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faren t Line e fotograf... Han syntes bildan din va veldig bra. Jobbe du my du PS el?

Må kjøp mæ nå rættele t neste sommer æ å tru æ.... Klør i fengran etter å mekke litt igjen :)

Må hils han og si takk da :)

Jobbe litt me dæm i PS ja. Av dæm sistan her no så e vel en 2-3 som e gjort litt med i PS. Pluss ett par som har fått bare litt mørker kant på sæ. Men prøve og rediger minst mulig.

Tidliger i tråden her så har æ nån som e redigert litt med med tanke på HDR osv :)

Ja, greit og ha nå å hold på me. Driv og leite mekkeplass på stjørdal no, så æ kan start opp med tricolor prosjekte mitt igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke justert opp bilen ser jeg ;)

Herlig :D

Nei. Men vurderes sterkt. Målte mellom 3,5 og 4 cm klaring på det laveste under igår på flatt garasjegulv :p

Tror jeg møtte deg tidligere i dag sør for Trondheim (:

Hmmm, ikke sør for Trondheim nei. Der har ikke jeg vært. Mulig du møtte Robert fra Gauldal Gatebil. Han jobber på Møller Trondheim og kjører sørover mot soknedal eller noe.

Sykt rå A4 han har med full riegerstyling.

Bilde av bilen hannes:

streetcarslnke007.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, ikke sør for Trondheim nei. Der har ikke jeg vært. Mulig du møtte Robert fra Gauldal Gatebil. Han jobber på Møller Trondheim og kjører sørover mot soknedal eller noe.

Sykt rå A4 han har med full riegerstyling.

Bilde av bilen hannes:

http://i2.photobucket.com/albums/y41/missionbora/streetcarslnke007.jpg

Å ja, så bare en sort og lav B8 så tenkte det var deg siden jeg var på de traktene :op:

Men kan jo ha vært den der da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da va H&R senk, loiipen forran og nye speil montert... Passformen på lippen var jo enorm... Aldri montert noe som har passer så bra... Gikk greit me senkingen og, senker ca 45 50 mm slik den står no, og det funker fint, spørs bare ka som skjer visst baksetet blir fullt:( Men slik det ser ut nå, ser det perfekt ut.. :))))

A4 2,0 TDI S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott Audi.

Jeg har bestilt meg en A4 med S-line sportspakke som kommer i november.

Jeg har 2 spørsmål som jeg håper du kan svare på.

- Møller anbefalte at jeg gikk for standard sportsunderstell isteden for S-line da det ble for hardt. Enig? Uenig? (jeg bestilte standard)

- Den frontlippen. Følger det med "sideskjørtene" foran fremhjulene også?

Det jeg lurer på er om det vil passe bare å bestille bilen med frontlippen. (hvis "sideskjørtene" også følger med på den pakken vil det vel se rart ut uten sideskjørt på sidene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott Audi.

Jeg har bestilt meg en A4 med S-line sportspakke som kommer i november.

Jeg har 2 spørsmål som jeg håper du kan svare på.

- Møller anbefalte at jeg gikk for standard sportsunderstell isteden for S-line da det ble for hardt. Enig? Uenig? (jeg bestilte standard)

- Den frontlippen. Følger det med "sideskjørtene" foran fremhjulene også?

Det jeg lurer på er om det vil passe bare å bestille bilen med frontlippen. (hvis "sideskjørtene" også følger med på den pakken vil det vel se rart ut uten sideskjørt på sidene)

Både enig og uenig, bilen blir stivere med s- line sportunderstell, men skal du få bilen bra senket må du uansett montere nytt senkesett da sportunderstell kune senker 30 mm (tror eg det e hvertfall) Når du monterer nytt senkesett blir den i de fleste tilfeller stivere enn dette....

Sideskjørtene som du kaller det følger mes som std på alle norske biler uavhengig av s- line eller ikke.. Det e eg nesten 100%sikker på.. Frontlippen kan jeg anbefale.. Passer utrolig bra til bilen.

A4 2,0 TDI S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg ordla meg litt dårlig. Jeg vet at S-line "sideskjørt" alltid er med. Det jeg tenkte på er at på Mission sin bil ser det ut som frontdelen forventer at man ikke har s-line(standard) sideskjørt, men Audi sin styling.

Ref bildet på Mission sin bil.

olikx.jpg

Det jeg lurer på er altså hvordan det blir seende ut med "S-line" sideskjørt og den lippen. Det er kanskje det du har på din bil?

Edit: På dette bildet ser det nesten ut som sideskjørtet inneholder en del som er montert på fronten også.

IMG_4168Large.jpg

Endret av Peakman
Lenke til kommentar
Del på andre sider