Gå til innhold

Min Audi A4 B8

Ranger emnet

Mission

Anbefalte innlegg

De var fæle de felgene på den SX`en.. Ville absolutt ikke gått for dem.. Da ville jeg heller prøvd Mugello fra Dotz:)

Det kittet du kjøpte fra Ebay hørtes ganske rimelig ut, å rimelig hørres billig ut, og billig høres Gult lys ut etter noen mnd..:s

Merker du noe forskjell fra når du monterte og frem til idag? (på lysstyrke og farge..)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 542
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De var fæle de felgene på den SX`en.. Ville absolutt ikke gått for dem.. Da ville jeg heller prøvd Mugello fra Dotz:)

Det kittet du kjøpte fra Ebay hørtes ganske rimelig ut, å rimelig hørres billig ut, og billig høres Gult lys ut etter noen mnd..:s

Merker du noe forskjell fra når du monterte og frem til idag? (på lysstyrke og farge..)

Mugello er fine felger det, men største man får de i er dessverre 9,5x19" :(

Ja, vet de billige kittene bruker å endre farge. Har ikke merket noe på dette kittet enda, men har hadd tilsvarende på Boraen jeg hadde, og ble mindre blått der i allefall. Gult ble det ikke, men gikk fra sånn ca 8000k til 6000k på ca ett år :) Men når det er så billig, og tar 2 min og bytte pærer så gjør det ikke noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mugello er fine felger det, men største man får de i er dessverre 9,5x19" :(

Ja, vet de billige kittene bruker å endre farge. Har ikke merket noe på dette kittet enda, men har hadd tilsvarende på Boraen jeg hadde, og ble mindre blått der i allefall. Gult ble det ikke, men gikk fra sånn ca 8000k til 6000k på ca ett år :) Men når det er så billig, og tar 2 min og bytte pærer så gjør det ikke noe ;)

Ja, det er sant.. 20" hadde vært fett på din:)

Ok, det høres jo egentlig bra ut til å være så rimelig.. Kanskje jeg skal bestille meg et kit til Sprederne da..:D

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant.. 20" hadde vært fett på din:)

Ok, det høres jo egentlig bra ut til å være så rimelig.. Kanskje jeg skal bestille meg et kit til Sprederne da..:D

Jepp, skal ha 20" og gjerne 10" bred bak. Så får se litt hva jeg finner. Men er liksom i den stilen jeg vil ha. Får vel ta en rundt til vårparten og se hvilke felgnyheter som kommer.

Er førnøyd med kittet jeg ja. Klart, en må jo være klar over at en får hva en betaler for. Regner med dette kittet ikke har like bra kvalitet som et som koster 2000kr, men man kan jo kjøpe neste 10 kit til samme pris da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, skal ha 20" og gjerne 10" bred bak. Så får se litt hva jeg finner. Men er liksom i den stilen jeg vil ha. Får vel ta en rundt til vårparten og se hvilke felgnyheter som kommer.

Er førnøyd med kittet jeg ja. Klart, en må jo være klar over at en får hva en betaler for. Regner med dette kittet ikke har like bra kvalitet som et som koster 2000kr, men man kan jo kjøpe neste 10 kit til samme pris da :)

Ja, det kommer nok noen gode nyheter til våren. Er sugen på nye felger jeg også, så skal bli spennende å se;)

Man får det man betaler for ja, og vil heller gå for et litt rimelig kit enn et på over 1500kr i færste omgang for å se hvordan kvaliteten er.. Man vet jo aldri:)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kommer nok noen gode nyheter til våren. Er sugen på nye felger jeg også, så skal bli spennende å se;)

Man får det man betaler for ja, og vil heller gå for et litt rimelig kit enn et på over 1500kr i færste omgang for å se hvordan kvaliteten er.. Man vet jo aldri:)

Jepp, dukker nok opp noen felger :)

Tok av grillen på bilen idag. Var mye jobb, da eneste måten jeg fikk til dette på var å ta av hele fangeren.

IMG_3531.jpg

IMG_3532.jpg

Tok også og demonterte grillen. Det var en drittjobb synes jeg, da jeg måtte være så forsiktig for ikke å knekke alle de klipsene på baksiden.

IMG_3533.jpg

Mandag sender jeg den til lakkering tenker jeg. Hva tror folket om halvblank sort på alt sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet noe i helgen. Tok og lakkerte baklyktene mine sorte. Men er ikke helt fornøyd med hvordan det ble. Så ikke så bra ut i virkeligheten som jeg hadde sett for meg. Ble for mørkt. Så blir nok å fjerne sotinga igjen :o

baklys1.jpg

baklys2.jpg

baklys3.jpg

baklys4.jpg

baklys5.jpg

Og hvordan den stakar bilen min ser ut foran nå. Fikk seg en vask idag da, ettersom den var støvete.

baklys.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider