volvobrage Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 noen som har bilde av ferdgi resultat og underarbeid bilder?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Det er sikkert biligere å kjøpe ferdig.. Dyrt for alu og gass til sveisen.. Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 hvem sier det må være alu? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 tenker rustfritt jeg:) lager det på skolen og så alt er gratis..men trenger litt bilder siden læreren min er en jævla idiot og ikke trur på en dritt jeg sier>:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Kan jeg få spørre om hvorfor du skal ha catchtank, og om du skal "catche" bensin eller olje ? :) Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 trodde det var det man kalte vannbeholderen jeg:P sorry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 :) Har ikke hørt om noen som har sveisa ekspansjonstank skjøl enda men for all del, alt er mulig. Ser bare ikke helt poenget, annet enn utseende :D Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg