Tvåførr Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Hallo, eg har en stasjonsvogn med en b230k stående på tune, en kompis som ville ha den som vinterbil, den gikk fint da eg satt den fra meg for noen uker siden, men i dag så starta den ikke, det er ikke gnist på plugene. Men hvordan finner eg feilen, hvordan måler du om coilen er gåen, målest den i volt eller en annen måleform, målte 12v når vi slo på tenninga, når vi kinna sank de til 11,ett eller annet, men så prøvde vi på en annen bil og der steig den til litt over 30, men vet ikke om det er sånn du måler det. Eller kan det vere noe annet som er gåent? MVH Vidar Åsgard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 starte med å sjekke om det er gnist på pluggene er et godt utgangspunkt ;) Er det ikke det, så sjekk om det er gnist ut fra coilen (napp av pluggledningen som går til fordeleren og kinn, for å se om det gnistrer) Er det gnist der, så er det fordeleren din Er det ikke gnist der så er det coilen eller tenningsmodul eller noe annet fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg