merce-123 Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 hei, har ikke best peiling på stereo. vil derfor spørre: jeg har en mercedes w123(sedan)som jeg skal sette anlegg i det jeg skal bruke består av: 2 stk uscarvor 2x400w forsterkere på 4 stk 6x9. 1 2x100w forsterker av noe slag som skal dra frontsett. 1 mtx monoblock som drar to mtx-12" i kasse. jeg skal ha et ekstra batteri baki pga mye kabler. hvilke 6x9" BØR jeg ha og hvilket frontsett? vil helst ha det billig og greit. Litt lav-budsjett. på forhånd takk. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Hva skal du med 6x9" i hattehylla om du har to 12"ere i bagasjerommet? Du må ha hattehylla tom så du får mest mulig basstrykk inn i bilen, setter du inn 6x9" der kan du like gjerne droppe basskassa... På dashbordet passer 4"ere... skal du ha noe inn i dørtrekket også? Kan ikke helt se du trenger noe ekstra batteri med det du har av utstyr... men bevares, det skader jo ikke. Dropp heller flere forsterkere, bruk de US-greiene til 4" frontsett og evt. noe bass i hver fordør/sparkepanel. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 De UsCarvor forsterkerene, er knapt nok bedre enn forsterkeren i spilleren, så de er det bortkastet å montere... Gjør som Transen sier, og drit i 6x9 baki, bruk heller mere penger på bra fronthøyttalere, og forsterker til dem ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg