helu00 Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Hei! Jeg har en 08 Avensis Sol/NaviTech. Kan noen som har byttet til xenon "lang"lys ta noen bilder og fortelle/vise hvordan man gjør dette? Og om det er noen xenon systemer å anbefale fremfor noen andre..? mvh Helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetild Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 hei du jeg har akkurat gjort dette, både på fjernlys og tåkelys. jeg har også en 08, stv, executive. det er i utgangspunket rimelig rett frem, men litt krøkkete. bilen er jo skrudd sammen på en måte som gjør "private" inngrep tilnærmet kirurgiske, så lenge man ikke har "barnehender" hvis du mailer meg ditt nummer på kjdypaun@online.no, så kan vi ta det over telefon, og jeg kan sende deg bilder hvis det skulle trenges. jeg kjøpte på dybvik trading, og så langt fungerer det meget bra. det er ikke langt unna dagslys i front. jeg har 6000k med 50w på fjernlys, og 8000k med 30/35w på tåkelys(jo høyere k(les kelvin), jo blåere lys. anbefaller absolutt k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg