Gooner87 Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Hei! Til neste måned blir det anlegg. Og da starter jeg allerede nå med å lage kasse som skal bygge opp bagasjerommet, hvor forsterkerne skal ligger under med plexiglass over forsterkerne slik at man kan se dem. Jeg har vært på gmyhren og spurt og de skal ha +/- 10000kr bare for å lage den kassa. Han nevnte også at det var vanskelig å få gjort det pga av varmen. Jeg har jo sett et par stykker her på forumet som har gjort det samme. Snakket han bare tull? fordi han ville egentlig at de skulle legge opp alt for meg også,det sa jeg nei til fordi det blir altfor dyrt. Hva slag plater burde jeg bruke? Hva gjør jeg med varmen? Håper noen av dere eksperter her på forumet kan jeg hjelpe, hadde vært veldig takknemlig. På forhånd Tusen takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Du kan bruke vifter for å få vekk varmen. Iallefall ei vifte som blåser inn i kassen og ei som blåser ut. Eg veit ikkje kva slags vifter som blir brukt, men det er kanskje pc-vifter? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Du kan bruke vifter for å få vekk varmen. Iallefall ei vifte som blåser inn i kassen og ei som blåser ut. Eg veit ikkje kva slags vifter som blir brukt, men det er kanskje pc-vifter? Takk for svar. Jeg nevnte vifte for han på gmyhren, men da sa han at ikke hjalp fordi varmen blir i bagasjerommet, fordi det er jo tett. Noen andre som har noen formeninger om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 nei peis på med pc vifter.. en som blåser inn, og en ut... blir jo akkurat det samme som en pc, er jo også lukket, og en pc produserer jo varme... for minst vifte støy. gå for 2 stk 120mm pc vifter.. blir jo også litt fancy med lys i viftene da :) Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Takk for svar! noen spesielle du anbefaler? er Denne grei? http://www.autobilstereo.no/product_info.php?cPath=48_62&products_id=595 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Hvis de skulle ha 10.000kr for å bygge kasse til det der, så burde de vært arrestert!! Da blir det billigere for deg å kjøre hit å få det gjort... Hvilken bil er det snakk om, og hvordan skal dette se ut til slutt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Hvis de skulle ha 10.000kr for å bygge kasse til det der, så burde de vært arrestert!! Da blir det billigere for deg å kjøre hit å få det gjort... Hvilken bil er det snakk om, og hvordan skal dette se ut til slutt? Takk for svar. De mente at det var så mye jobb, man må være nøyaktig. De tok 700kr timen og mente at det tok mellom 10-15timer. Det er snakk om en peugeot 206xs 2001modell,3-dørs. Vil egentlig bare ha forsterkerene nederst med en plate/over som bygger bagasjerommet litt opp, og en glassrute over slik at man kan se forsterkerne. Subben skal ligge over denne plate, men sånn at man fremdeles kan se forsterkerene. Vil ha stoff på denne plata også. Subben skal ikke bygges inn fordi jeg vil ha muligheten ta den ut ved behov. Har også tenkt å felle inn to vifter. Tenkte på noe sånt, bare med stoff og ikke bygd inn subber: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Noen andre som har lyst til å hjelpe meg, mot betaling. Eller anbefale noen andre steder jeg kan få gjort det billigere enn gmyhren. Helst i Oslo/Akerhus-området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 send meg en PM på hva som skal gjøres så skal jeg regne på det :) regner med du tenker på pris uten utstyr? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg