staljin Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Hei, Har en Vento 1.9TDK. I dag oppdaget jeg at det lekker drivstoff fra en innspruter. Lurer på hvordan jeg fikser det? Skal bare slangen byttes eller må jeg bytte innspruter. Takker for hjelpen. Staljin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Bytt slangene... Disse blir morkne etterhvert... Kjøpes i metervare fra ei eller annna bildelssjappe... :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4 tdi Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 er kun returslangen og den er helt trykkfri så bytt ut. eller klipp av en cm i hver ende som midlertidig løsning. Siter 2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staljin Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Takker for svaret gutta. Så det er bare å dra slangen av klippe i begge ender og sette den på igjen? Hilsen Staljin Edit: Vært ute og gjordt det. Slangen var så tørr at den knakk med en gang jeg begynte å dra i den. Klippet 1/2cm og fikk den så vidt på plass (gjerrige tyskere) Tar tur innom VW i morgen tidlig og kjøper hele settet og bytter alle slanger. Takker for god hjelp folkens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg