Gå til innhold

Snuten i Kragerø har masse å gjøre...

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

i kveld stoppa de der vi "rånere" står... parkerte foran alle bilene... skreiv ned skiltnumra på bilene... når de var ferdig med det begynte de systematisk og sjekke bilene teknisk... forbanna rashøl...

selv må jeg nå fjærne sotefilmen foran...

så spurte jeg snuten om de hadde lite å gjøre siden de sjekka oss så systematisk.. de svarte ganske enkelt at de hadde masse å gjøre... jobben dises var å sjekke biler osv og at de var i brukbar stand... men faen de begynte å pirke på sotefilm, frontrutemerker ++ u name it... det meste...

slapp bot da... må bare vise den uten film inna 5 desember =(

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at de ikke innser dette selv, at de bare gir seg selv dårligere rykte ved å ha en så dårlig kommunikasjon med bil-ungdommen. Merka selv da jeg var der nede på "street meet" hvor gretne Kragerø politiet er...

Jeg synes du var heldig jeg azzido, har hørt om flere som må fjerne sotefilm på stedet jeg :D

På en annen side har de jo full rett til å pirke på sotefilm, toppstriper, neonlys osv :rolleyes: De er jo tross alt politi.....jaja

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere her som har lyst å joine snute forcen for å piffe opp rykte litt.. skryte av div råne biler og gi de en klapp på skuldra eiteden for en bot for sota vinduer?? hehe

jeg personli har lyst til å bli snut BARE for å kunne gjøre det!! hehe

komme til street meet og spinne ringer med snute volvon..hehe..det hadde jaggu hvert fett azza!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider