69 camaro z28 Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Noen som kan hjelpe meg??? Jeg har en 69 camaro z28 clone. Jeg skulle ha hevet bilen bak noe, da den har helt flatt "stuk" også har jeg satt på nye brede felger... Problemet er at ved full tank og gasspådrag så subber skjermene nedpå hjula.... Har sett på nye bladfjører,de skriver f.eks. senker 2" fra original høyde men HVA er original høyde?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 original høyde er den høyden bilen hadde da fjærene var ny. Så om bilen din hadde en høyde på f.eks. 26 tommer når den var ny, og du måler den nå til 23 tommer, og du kjøper 2 tomms senkefjærer, så blir den 1 tomme høyere enn det du målte den til. Det står nok oppgitt hvilken høyde den skal ha originalt i den originale shop manualen til bilen. Er mange som har kjøpt seg senke fjærer og blir forundret når dei setter dei på, og bilen blir høyere, pga at dei allerede hadde godt segne fjærer Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'n Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Om skjermkantene subber nedpå hjula har du feil innpresss på felgene. Mange senka Camaroer med hjula innforbi! Siter http://www.cardomain.com/ride/2233875 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg