Astra Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Kjørte Mosseveien innover idag og plutselig blinket det voldsomt i fotoboksen...:eek: 1000 kr spørsmålet er da om det var bilen forran meg eller meg de tok bildet av....:rolleyes: Avstanden var ca 50-75meter.... Noen som har kjenskap til dette??? Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 hvis det var 50-75meter unna,så vil jeg tro det var bilen foran deg som ble tatt bilde av,ja... :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Hvis bilen foran ikke hadde passert boksen, så er nok bildet av den. Har hatt nok nærkontakt med bokser sellv, og bildet blir tatt veldig nære. Lykke til! dragcar Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Kjør tilbake og se hvor stripene i asfalten er ;) En kjenning hadde visstnok hatt litt for grei fart forbi en boks her om dagen, hadde ikke blinka før han var godt forbi og ingen andre biler på veien (ikke noe sånn sinnsykt fart, er tross alt en sierra 2.0l). Man kan lure litt. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg