David_G Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 halla, har en 95 mod vento 1,8l som lekker veldig med olje, ser ut som om de lekker fra en føler ved oljefiltret, noen som vært borti dette før? elr om noen veit om noe vanlig sted de lekker ut? lekker MYE så kan ikke være topp-pakningen for da hadde jeg sett de trur jeg, men veldig glad for tips og svar Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 bilder hadde vært kjekt... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volks racing Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Hmmm trukke trenger så mye bilder. Høres ut som det jeg hadde på min 1,8 og da var det bare skifte oljetrykks bryter. Svarte sensor på toppen av filter huset. Siter Breeze Sjekk prosjektet på: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=35233&highlight=breeze Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 ja er der de ser ut som om de lekker ja! da prøver jeg å bytte den, takk for svar ;) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg