Gå til innhold

RS fanger til octavia

Ranger emnet

martin_88

Anbefalte innlegg

Hei og velkommen,

Ta deg en titt in på denne linken så får du svar :)

http://www.bilforumet.no/octavia/206139-ombygging-etter-facelift.html

det er noen av oss som har gjort det allerede :) inkludert meg selv :) se linken min under her...

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RS kom på facelift-utgaven i 2001,fangeren passer,men du vil få en glippe mellom fanger og lampene,mulig også ved grillen.

Merk deg også at bakfangeren til RS er igrunnen lik som standard 2001 fanger,med unntak av utskåret hull til eksospotta.

Orginal RS-fanger foran koster hos forhandler ca 2300,- pluss dekslene nede ca 500,-. Her kjøpte jeg bare netting og lget til selv.

2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT,

1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html

"Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men denne ligner ganske så mye på RS fangeren, hadde jeg fått tak i den før ombyggingen hadde det blitt den :)

bilde

Skoda-18537-b.jpg

Eller så får du ta en titt innom innspirasjons tråden eller Styling nettsidene og se hva du finne, håper du finner noe av det du leiter etter :D

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de skylinggreiene kan kan lime fast under >01 fangerene. må jeg si at er noe av det styggeste som er å oppdrive. lyktene på >01 modellen også er extremt utdatterte. ser for å vere helt ærlig ut som en forstørret felicia.

så skal du gjøre nor med det. gå hele veien... hvis ikke. behold bilen som den er å spar penger å bytt den ut med en 01> modell.. myye finere.

importer deg en eventuelt,. vet om 1 fiin 130 tdi sedan. desverre ambient. som står i tsjekkia. den har det originale sports stylinga man kunne få i tsjekkia. RS styling. IKKE den vemmelige add on leppa. men The real deal.... tror den vil lande på en 160+ ferdig i norge.

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider