DonHansen Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 I min Octavia RS 2008-modell er det er bluetooth og fabrikkmontert "one size fits all" handsfree - man må sette på et adapter for å tilpasse handsfree'en til akkurat DIN telefonmodell. Jeg har en Nokia N95, men den finnes det ikke adapter til. Bluetooth funker fint, men det er ikke mulig å tømme kontaktlista fra N95'en over i bilens minne. Noen som aner hva slags telefon som faktisk passer...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Om du lagrer alle kontaktene dine på minnekortet ditt, så skal det ikke være noe problem å få de over på din Octavias bluetoothspiller. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Jeg har og bluetooth og med kontaktene på kortet så kommer navn og nummer opp hver gang. Hørte av selger at telefoner som passer til den "koblingen" er old stuff! Skjønner ikke at Skoda monterer noe som er gått ut på dato for lenge siden!? /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonHansen Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Men har noen av dere Nokia N95? Det er angivelig den som er problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 mikael.. skjønner frustrasjonen din. å er minst like frustrert selv. direkte flaut å sitte å ramse opp lista over telefonen som passer til kunder.. de fleste har jo glemt at de aktuelle telefonene existerte:P hehe Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Men har noen av dere Nokia N95? Det er angivelig den som er problemet. Har du testet med en annen BLT telefon? Kan ikke tenke meg at N95 ikke skal virke her... men jeg kan ha feil :) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 mikael.. skjønner frustrasjonen din. å er minst like frustrert selv. direkte flaut å sitte å ramse opp lista over telefonen som passer til kunder.. de fleste har jo glemt at de aktuelle telefonene existerte:P hehe ...den er ikke akkurat pen å se på heller, den der plastikkdingsen...frem med sagen! ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Hørte av selger at telefoner som passer til den "koblingen" er old stuff! Skjønner ikke at Skoda monterer noe som er gått ut på dato for lenge siden!? Fordi de planlegger nye bilmodeller flere år før de kommer på markedet, inkludert utstyret. Derfor er alt fabrikkmontert utstyr minst et par år gammelt allerede når bilen er splitter ny, og seff enda eldre når bilen har vært på markedet i noen år. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 japp. Er ikke bare Skoda, selv VW og Audi har gamle Nokiaer på listen over kompatible telefoner... Og å sage av den braketten... blir jo ikke et fint hull i plastrammen rundt navi/stereo da ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardk Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 En mulighet kunne jo være å få tak i en billig (brukt?) telefon som er kompatibel med adapter for så å sette inne et tvilling(sim)kort. Da har man jo en permanent telefonløsning i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 mener faktisk at ene på delelageret VW/Audi her i Trondheim visste om eksternt firma som hadde passende adaptere til nyere telefoner. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Låner denne tråden litt. Jeg har akkurat byttet tlf og prøver å koble til bluetooth, men jeg husker ikke hvilket passord som skal brukes her. Det var selger som koblet opp min gamle telefon å jeg hvet ikke hvilket passord som blev brukt. Pleier det å være et standard passord, typ: 1234 ? ((M)) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardk Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Jeg fikk ettermontert et blåtann adapter, og på det er ihvertfall passordet '1234'. /vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg