vidarj Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 hei. Jeg har en 1991 mod. 320i e36... sliter veldig med at når bilen står stille over lengre tid, og det regner så blir alle baksetene gjennomfuktige i bånn... rått rett og slett, og føler til mugg... Hvorfor? Det er ikke rust under, men pakningen rundt bakruta er slitt... (mangler i alle hjørnene)... dette burde vel da resultere i at mer enn bare sitte delen til setene blir våte? En annen irriterende ting jeg lurer på... Jeg vasker bilen minst en gang i uka, alikevel ruster det som juling i dører og koffertlokk... er dette vanlig på 91 modellen? Og til sist... Elektronikken min tuller fælt, speedometert hopper opp og ned som det vil og venstre nærlys kommer og går som det vil.. Hvorfor? Siter Volvo 240 stæsjvægon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 rust på e36 har aldri vært noe bombe dessverre.. rust nederst på dørene og ihvertfall bagasjeluka. og siden din er en av di først e36 som blei laget er nok ikke din noen unntak Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 finn.no og selg...problembil spør du meg.. er nok det beste du kan gjøre.. Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Bilen er trossalt 17 år :) Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg