Gå til innhold

RC-Bil Drifting!

Ranger emnet


bjorke

Anbefalte innlegg

Originally posted by FSR

 

Nei, ting er jo skjelden det. Har du prøvd?

 

kjørt mye radiostyrt ja, så ja, har prøvd, og med andre hjul, og slett underlag, så skal ikke det der være "all that"

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

 

Nei, ikke hvis du har kjørt mye fra før nei. Men bare det å kjøre radiostyrt på bane er jo rimelig vrient for de fleste...

 

 

ja, det er jeg klar over, spesielt med 2wd, men nå som man har 4wd, så er det mye vanskligere å snurre da, så da går det an..

 

men helt klart, bra kjøring det der, fett og se på :)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo seff slenge meg på her... Drifting med R/C bil er fett, men skal jeg være helt ærlig synes jeg nesten Yokomo-videoen er litt pinglete... Klart de gjør det kult, men det er mye mer å hente, både lengre og bredere sladder... Bare spør brutter'n om hvor langt jeg holdt bredt da de filmet... Det kommer video, og da funket det ikke så bra som det kommer til å fungere i framtiden.... :D:D:D:D:D:D:D Men til de som mener det ikke er så vanskelig som det ser ut som: Nei, det er det ikke... Men prøv å ligge perfekt inntil curbs, med 100% kontroll, og kjør runde på runde.... Det blir litt verre:D:D

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår