Gå til innhold

hjelp med dashen? Golf 1

Ranger emnet

Oshim

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig fått fingern og begynte og ribbe delebilen for det som er verdt og ta vare på.

Eneste jeg forbanner meg over er att jeg ikke finner de siste skruene/klipsene som sitter innerst ved ruta eller no..

Det er snakk om pre-80 dash eller den gamle gamle typen..

må jo hore ett bilde av delebilen før den forsvinner til hoggern også da:)

CIMG0161.jpg

Rust er passe dust. lzm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer, men jeg regna med at han hadde løsna disse allerede. De står jo nesten midt i glaninga;).

Edit: Var nå nede i ressursbilsenteret mitt og titta på noen urdasher jeg har på lager. På 75 og 77-dashene jeg har er det kun fire festeskruer i siden. Resten er mothaker som er presset inn i fester under frontruta. På en 80-dash jeg har er det i tillegg også en enkel skrue på midten (festa umiddelbart under frontrutepakninga).

Husk også på å ta ut festebrakettene til dashen fra delebilen (altså de som de fire skruene er festa i). Det er mye enklere å bare sveise inn slike enn å modde festene til de nyere dashbordene.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer, men jeg regna med at han hadde løsna disse allerede. De står jo nesten midt i glaninga;).

Edit: Var nå nede i ressursbilsenteret mitt og titta på noen urdasher jeg har på lager. På 75 og 77-dashene jeg har er det kun fire festeskruer i siden. Resten er mothaker som er presset inn i fester under frontruta. På en 80-dash jeg har er det i tillegg også en enkel skrue på midten (festa umiddelbart under frontrutepakninga).

Husk også på å ta ut festebrakettene til dashen fra delebilen (altså de som de fire skruene er festa i). Det er mye enklere å bare sveise inn slike enn å modde festene til de nyere dashbordene.

Var senterskru på den 78'n Cato har ihvertfall... :)

Det skulle jo passe bra med de endringene som kom dette året.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider