Gå til innhold

fotoboks i rælingstunnelen

Ranger emnet

stiffmast

Anbefalte innlegg

Erre du snakker om'a din tilbakestående bondeknøl!?

Først og fremst er det ikke jeg den som liker å hoppe over 50cm høye betongkanter som er støpt fast til rundkjøringer i enden av rælingstunnelen..

for det andre.. skyline?.. Vet ikke helt hvem som parkerte hvem jeg?.. Kjørte vi noen gang noe sammen?.. Den skylinen klarte så vidt å sleppe hjula fra betongen i 1 gir... Det var snakk om pirriser på plassen! Spør lars selv.. tror du skal presse kontaktene dine for litt mere info før du uttaler deg jeg frøken

med tonen din så drar du vel lett ifra fly med den stygge riskokern din. Så det står så dårlig til med Nissan Skyline? klarer til og med piruetter med en herjebil av en råsprek 116hk på tørt jeg. Så da står det dårlig til med rb26-motoren.

Ha en fortreffelig aften mister.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell litt overdrevent når du sier at han såvidt klarte å ta piruetter. Jeg var der og han hadde ingen problemer med å ta piruetter:)

Men ONTOPIC

Fotoboksene ble satt idrift TORSDAG for 4dager siden og har siden den tid tatt nesten 1000 billister! Helt sjukt!

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nokk. Har forresten sett deg endel ganger nå alex, først på megamett jessheim + jeg så deg på strømmen på lørdag.

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider