volvoen Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Hei lurer på om en kan koble vekk servoen på en 240 snekke , da vi må bytte forstilling etter en tur over autovernet på siste trening. var snekke orginal ikke servo på bilen men den er kaputt. noen sier en bare tetter hullen til slangene. noen med erfaring om dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 240 har tannstang, ikke snekke. Jeg skjønte vel egentlig ikke helt hva du mente, men du kan kjøre med servotannstang uten å koble til slangene ja. Bare pass på att det ikke er igjen no servoolje i systemet, for da blir den unødvendig tung på rattet. Det er forresten litt "kortere" styring på ei servitannstang enn på ei tannstang uten servo, så det er jo også en fordel i bilcross. :-) Men, om det er slik att bilen din har servo orginalt, og du skal sette på ei tannstang uten servo, er det vel bare å fjærne servopumpa og alt som har med det å gjøre. Ikke noe problem noe av dette, egentlig.. :-) Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogerB Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Jeg har blokkert servoen på 240 mange ganger så det er ingen problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 er bare å blokkere den.. har en 244 med blokkert servo og det går kjempe fint det.. mulig jeg bare innbiller meg at man merker forskjell men jeg mener å huske at jeg merka litt forskjell med tanke på at servo-tannstanga er halv runde kortere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoen Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Takk for svar ja tannstag for fan det e det det heite???!! ja ja men nå glise junior her kortere styring det e jo tøft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 er kun snakk om en halv runde så det vill ikke merkes veldig mye, men noe forskjell blir det nok serru Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg