Gå til innhold

VW Jetta 2. 1,6 morrobil. (1984 modell) Hel eller deler

Ranger emnet

mistercartman

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min Vw Jetta 2 1,6 morrobil hel eller i deler.

Feil på bilen: Skranglelyder pga. løst eksosanlegg, gasswiren henger halve tiden fast på et litt for høyt turtall. Men bilen funker greit allikevel. Litt frieksos. Vifta innvendig fungerer dårlig.

I dag morges da jeg kjørte ville bilen plutselig ikke clutche, men det ordnet seg igjen. Mulig det er no slitte fjær greier eller noe.

Sikkert mye annet feil som jeg ikke kommer på i farten.

Utstyr: Sommerdekk på stålfelg, vinterdekk på stålfelg (nye i fjor vinter), 4 dører, ratt, MOTORVARMER, jetta-front, 1,6l ræsermotor,

Bilen har gått 278.000km. Lite rust, og ene siden er helt omlakkert med nye dører.

Bilen selges til høystbydende over vrakpant. Jeg foretar omregistrering og drar til biltilsynet med omregistreringsslippen. Deler selges og må hentes i Oslo. Har 4 OK dører, panser, bagasjerom, "jetta-front" og masse annet snæks. Bilen er i en flott falmet rødfarge. Får desverre ikke lagt ut bilder.

Lite rust.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåop. Øyvind her. Har ikke fått penger av dem enda :mad: men fikk bilen for et par dager siden bare.

D er vel kanskje du som har den Audi copè`en som daniel synes var så rå. Me no bredda skjermer og greier.

Har sikkert vært på vors hos daniel sammen før da.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. kjenner ikke daniel så veldig godt, ble kjent med han på fest for et par uker siden men kjenner Eilert om han lasse ganske godt.. Rekti, er nok jeg som har den øsa, men det er ikke en coupe, er en 90 quattro... hvorfor skal du selge bilen... hørte eilert snakka om at Daniel rygga inn i bilen til nabon sin:rolleyes: :rolleyes: :D

det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Daniel skulle rygge og snu bilen, men freste over veien og inn i en firmabil :) Holdt på å le meg ihjel.

La ut bilen for salg da jeg holder på å kjøpe meg en annen bil. Tenkte hvis noen var interessert i deler eller en grei bruksbil som clutchen ikke funker så bra på :)

Gasswiren er forresten fiksa, så nå er turtallet normalt.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Det må jeg nesten sjekke ut. Veit ikke hva sånn koster til vanlig. Men du kan få greia til ca 1/5 av hva den koster. Eller no sånt no. Kan ikke pelle ut dynamo`n nå da :) Ska jo ha det litt artig først. Men når vi er ferdige er det bare å pelle av alt.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider