hvarland Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Hei... Vurderer å kjøpe en 05 modell vectra stv fra en forhandler nede i oslo traktene. Har vært inne å sett i br.reg. og ser at firmaet er nyoppstartet. Hvis nå dette firmaet skulle gå konk i garanti tiden, kan jeg da henvende meg til feks opel merke forhandle i stavanger å få utbedret feil? Og vil jeg uansett ha mulighet til å kontakte opel forhandler i Stavanger (Det blir langt å sende bilen tilbake til Oslo hvis det skulle bli no klatt!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Hvis du handler et muggent brød på Rimi, går du da til Rema og klager fordi det er så langt til Rimi?? Biler med nybilgaranti kan det gjøres slik med, ellers så må det avtales i hvert enkelt tilfelle Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvarland Skrevet August 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 er det som er greia.. selger sier at det kan avtales med Kvia i stavanger.. nå har jeg ikke peil. på sånt så jeg vil jo sjekke terrenger før jeg løper ut. Hadde tenkt å ringe kvia i stavanger over helgen å høre hva dem sier... .. og da er det greit å ha litt peil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg