S6kid Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Har fått tak i en veldig god deal på et b7 rs4 sports interiør, har fryktelig lyst til at dette skal kunne passe i 99mod s4en min. Antar at det IKKE er plug and play, men er det noen som vet om det har blitt gjort før og OM det lar seg gjøre? Antar at dørsidene ikke passer.. men lyst på stolene! S6kid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 stolene forran byr vel ikke på de største problemene men soffaen bak kan nok by på litt problemer muligens Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 B6 baksetene går rett inn i B5'n (med bittelitt modding), men B7 baksetene har jeg ingen anelse om :S Går vel hvis man vil, men B7ene er vel bredere enn B5'n å? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S6kid Skrevet August 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 b7 interiør går rett inn i b6en så da er det nok samme greiene som må gjøres med b7 interiøret som med b6. Hvilke "små mods" må til da? Ellers er det plug and play på stolene foran? Hadde vært greit med link til bilder eller noe lignende også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 I følge det jeg fant ut på VACN forumet måtte man kappe av en liten bit på hver side av bakseteryggen får å få den til å passe. Mer info hadde dem ikke :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S6kid Skrevet August 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 ok, har du link til dette eller? Har ikke funnet no særlig når jeg søkte på verdsveven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Sorry, finner ikke igjen tråden på VACN. Søkefunksjonen på det forumet er latterlig dårlig Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg