CorsaB Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Min Corsa 1996 1,4l 16V stoppet plutselig. Den lot seg ikke starte, uten at jeg pumpet på gassen. Da gikk den stoppet på lavt turtall. Gul motorfeillampe lyser. Har byttet plugger og tennpluggkabler uten at dette hjalp. Er det smart å skifet DIS-modulen ? (Distributorless Ignition Module). Hvor kan man skaffe program for å lese feilkoder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Du må på opel for å lese ut feilkoder med TECH. Ikke vits å begynne bytte deler før dette er gjort Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaB Skrevet September 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Takk fo info. Var nok redd det var slik. Ikke mye man kan gjøre selv lenger. Vet noen om utleserenheten med PC-programvare (OBDII)som Biltema pusher kan benyttes for min Corsa X1,4XE, 1996-modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Det er masse måleren din. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg