Øyvind Ryeng Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by M3ess/nos Bare å flytte bort hit det vet du!HEHE Kittet koster med 12000.- ink frakt + moms(Kanskje). Men jeg bestiller jo bare forskjermer og bakskjermer.ikke fangere og bakfanger.Kanskje jeg kjøper bakfenger senere,den er litt kul.(Fangerne er foresten oxo i carbon!) HVA!?!?! BARE 12.000 + moms!!? Og her må jeg betale tett opp til 30.000 for et Dialynx SportQuattro-kit til min, og det er "bare" i glassfiber! Urettferdig!!!1 *Hyle, sutre, klage, whine, bære seg, legge seg på magen på gulvet og sparke og slå!* Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by M3ess/nos Bare å flytte bort hit det vet du!HEHE Kittet koster med 12000.- ink frakt + moms(Kanskje). Men jeg bestiller jo bare forskjermer og bakskjermer.ikke fangere og bakfanger.Kanskje jeg kjøper bakfenger senere,den er litt kul.(Fangerne er foresten oxo i carbon!) Hvor bestiller du det? Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Hva koster det carbonfiber-kitet? Prisen jeg hørte på BMWCCN forumet, var 25 000 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt-tuner Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 nå så eg bare på di 3 førse sidene her før eg ble lei for 90% av bilene her m3 styling begyner ikke dere og bli lei di bilene kansje litt kebab Siter audi a4 stv 96mod x honda prelude 2.0 16v 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Se på de andre sidene også da idiot, noen liker kebabtraller noen liker riskokere, alle har sin smak Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by gt-tuner nå så eg bare på di 3 førse sidene her før eg ble lei for 90% av bilene her m3 styling begyner ikke dere og bli lei di bilene kansje litt kebab Vi blir aldri lei av å se klassebiler! Eleganse, klasse, stil, det er det det oser av disse bilene! Iallefall etter mine definisjoner... Jalla defineres på akkurat samme som harry... Noe som er harry eller jalla for deg, er ikke nødvendigvis det for alle andre i Norge. Derfor kan vi som liker BMW se på disse bilene i evigheter uten å engang tenke på at det er kebab ute og går... My to cents: Riskokere kan gå å legge seg! Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by Dr_S Prisen jeg hørte på BMWCCN forumet, var 25 000 prater vi euro?man får ikke det kittet i glassfiber engang til den prisen. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 syns også det var merkelig billig. Koster det 12' bestiller jeg værtfall et!:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Det er helt sant!Jeg legger inn svaret på mailen jeg fikk fra Zeemax.Jeg bestiller kittet denne måneden tror jeg. Dear Sir, Many thanks for your email. E36WB Front wings (pair) £295.00. E36WB Rear Wings (pair) £390.00. Rear Inner arches 29.50. Front Inner arches 29.50. Packing & Delivery £250.00. Total: £994.00. pounds sterling payment by bank transfer in pounds sterling to: Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 hvor er url Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 http://www.zeemax.com Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 kult, men må si at cab'n ble fæl med den breddinga..:( Fikk sånn testrarossa look. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Syns egentlig en med full m styling....og gt 1 og 2 leppa....og alt av svart plastikk lakka i bilen farge er penest.... Mye av det andre som blir litt for mye riskoker look a like....zeemax er jo greit..... Men det er vel ikke så mange som er enig med meg der.... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Nice M3 GT Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg