Gå til innhold

Post bilder av BMW E36

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

Originally posted by M3ess/nos

Bare å flytte bort hit det vet du!HEHE

Kittet koster med 12000.- ink frakt + moms(Kanskje).

Men jeg bestiller jo bare forskjermer og bakskjermer.ikke fangere og bakfanger.Kanskje jeg kjøper bakfenger senere,den er litt kul.(Fangerne er foresten oxo i carbon!)

HVA!?!?! BARE 12.000 + moms!!? Og her må jeg betale tett opp til 30.000 for et Dialynx SportQuattro-kit til min, og det er "bare" i glassfiber! Urettferdig!!!1 *Hyle, sutre, klage, whine, bære seg, legge seg på magen på gulvet og sparke og slå!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by M3ess/nos

Bare å flytte bort hit det vet du!HEHE

Kittet koster med 12000.- ink frakt + moms(Kanskje).

Men jeg bestiller jo bare forskjermer og bakskjermer.ikke fangere og bakfanger.Kanskje jeg kjøper bakfenger senere,den er litt kul.(Fangerne er foresten oxo i carbon!)

 

Hvor bestiller du det?

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gt-tuner

nå så eg bare på di 3 førse sidene her før eg ble lei for 90% av bilene her m3 styling begyner ikke dere og bli lei di bilene kansje litt kebab

 

Vi blir aldri lei av å se klassebiler! Eleganse, klasse, stil, det er det det oser av disse bilene! Iallefall etter mine definisjoner...

 

Jalla defineres på akkurat samme som harry... Noe som er harry eller jalla for deg, er ikke nødvendigvis det for alle andre i Norge. Derfor kan vi som liker BMW se på disse bilene i evigheter uten å engang tenke på at det er kebab ute og går...

 

My to cents: Riskokere kan gå å legge seg!

E36.jpg

 

E36-2.jpg

 

E36-3.jpg

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sant!Jeg legger inn svaret på mailen jeg fikk fra Zeemax.Jeg bestiller kittet denne måneden tror jeg.

 

Dear Sir,

 

Many thanks for your email.

 

E36WB Front wings (pair) £295.00.

E36WB Rear Wings (pair) £390.00.

Rear Inner arches 29.50.

Front Inner arches 29.50.

 

Packing & Delivery £250.00.

 

Total: £994.00. pounds sterling

 

payment by bank transfer in pounds sterling to:

1994 M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Syns egentlig en med full m styling....og gt 1 og 2 leppa....og alt av svart plastikk lakka i bilen farge er penest....

 

Mye av det andre som blir litt for mye riskoker look a like....zeemax er jo greit.....

 

Men det er vel ikke så mange som er enig med meg der....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår