RichiRich Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 La bilen stå hjemme når du er på fest, og om festen er hos deg, ja da bør du klare å holde deg innendørs ! null respekt for lover, regler og ikke minst folk rundt deg ! Latterlig påfunn Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Var sikkert midtrabatten som flyttet seg forran bilen din, slik at du ikke greide å svinge unna ja. Enhver person vil merke noe ved 2,3 i promille. Når man er så full at man kræsjer i midtrabatter så skjønner vel til og med du at det ikke er spesiellt smart å kjøre bil. Midtrabatter er en ting...hva om bussholdeplassen full av skolebarn hopper ut rett forran trynet på deg neste gang? Får vi en tråd med "faans bussholdeplasser som beveger seg"? Hvis det skjer:sats på at søstra mi ikke står der..da burde håpe på en ganske lang fengselsstraff. Minimalt med sympati fra meg i denne tråden. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 hohoho.. så ler vi litt mer av denna idioten sammen :D:D:D hihihihihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 hohoho.. så ler vi litt mer av denna idioten sammen hihihihihi Er med på den ja :) rolf. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 :rules: :jail :iconsm :ex_machin Jævla søpple hue. Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Er det noen folk jeg har lite respekt for, så er det folk som deg, som satser andres liv og helse fordi du ikke kan vente til du er edru! Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 :popcorn Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Ja, de sier at dømmekraften svekkes og grensene for “riktig og galt” viskes ut når man er full, dette er jo ett fint bevis. Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Var ute å kjørte med firmabilen på en lørdagskveld og klarte å la en idiotisk midtrabatt ødlegge venstre forhjul/skjerm. Det er viden kjent at midtrabbatter er rimelig lite intelligente. De er faktisk ikke levende vesener i det hele tatt. Om du noensinne har forsøkt å føre samtale med en midtrabatt, må du nok ha vært ennå litt fullere en da du kjørte på denne. Lang historie kort, og ikke våg dere promillekristne, men blodprøven viser 2,3. Det var jo et respektabelt tall. Her er en ide: neste gang du skal drikke, og kjøre hjem: Prøv å telle flaskene! Om du er svær og feit, og har mye å fordele alkoholen på, kan du telle helt til.... EN... da har du fremdeles lov å kjøre. Vanskelig å telle så langt når du er full, kanskje? Er det i det hele tatt mulig å kjøre med den promillen? Kjøre den? Ja. Kontrollere? Nei. Du beviste dette ganske greit. Det er derfor fyllekjøring er ulovlig, ser du. Fordi man ikke får det til. For jeg husker hele kvelden og alt som skjedde. Det var en liten midtrabatt som ødela hjul/skjerm/stilling, samtidig som jeg følte meg edru. Folk husker jo at dem har vært for fulle til å stå oppreist? Fint du ikke følte deg forkjølet. Tenk hvor mye den midtrabbatten kunne ødelagt da! (Blir vel mer riktig å si at du ødela bilen da du krasja...) Kan og nevne at jeg hadde kjørt en mil før ulykken. Fint du ikke kom enda lenger om du spør meg. Skal i rettsmøte snart og vet ikke hvordan jeg skal addressere problemet. Planlegge en tur på feriekoloni, legge av penger til bot, og finne jobb som du kan komme deg til uten bil. Kan og nevne at jeg er avhengig av bil siden jeg er håndtverker. Da får du straff som du fortjener... Jobben er gått sin vei. Så rart... Sjefen var vel ikek så imponert over skadene på bilen heller tenker jeg? Elektrikker kan jeg ikke forente å bli på en stund, så da er jeg på sosialen. Du kan jobbe på prix, byggmakker, biltema, esso, eller alle andre steder som ikke flytter på seg. Selv om det ikke fungerer spesielt bra i Norge, har vi faktisk kollektivtransport her. En ung kapabel mann på trygd. Ung, ja. Kapabel.. tja.. Stiller meg tvilende til det. Fysisk kanskje, men mentalt er det tydeligvis litt verre. Gjett hvem som er mitt første offer da? Ganske mange fra bilforumet ser det ut som? Du får litt å velge i. Edit: Hvordan skal du komme deg rundt for å finne offrene dine? Du har jo ikke førerkort lenger? Forsiktig på nettet gutt..... Forsiktig bak rattet gutt..... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Kunne ikke dy meg: Midtrabbat, tre, stolpe. Pick one. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 var i alle fall kantstein der:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Skidracer: *klapp* *klapp* *klapp* *klapp* og,.. igjen..: :popcorn Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 :drive2 + :coplight = :hello: Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 haha:P vitsen med å kjøre var???? dust... håper du måtte betale skadene på bilen også... Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Kunne ikke dy meg: Midtrabbat, tre, stolpe. Pick one. Hehe.. for ikke snakke om grøfta som kommer inn på veien ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg