Kromy Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Heisann, har en 142 som jeg ikke er man til å finne chassinr på. Den har vert henta i Sverige for et par år siden og hatt to eiere i mellomtiden. Kjøpte den for å redde den fra rust døden. Skulle bestille opp noen deler og trengte chassinr for å få de riktige delene. Noe som jeg overhode ikke har klart å gjort pga manglende nr. Er det noen som har noen tips hvor nr. et kan sitte. Tror jeg har vært over alt og egentlig mista håpet på at det er på bilen. Bilen har kun vert tollet inn til norge å i skjemaet var typenr skrever isteden for chassinr. Bilen har vert registrert i sverige før den ble tatt inn i norge å jeg har papirene fra sverige. Men chassinr som sto i det gamle vognkortet hadde blitt hulla over.:hvaskjera Lukter nesten litt ugler... Uansett var ikke biltilsynet noe særlig behjelpelig så hoper på tips her inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 chassi nr skal normalt sett stå i døra på pasasjer siden. vist ikke så skal det stå på ei plate på torpedo veggen Mvh Roger Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 min står på a stolpen på sjåførsia ;) på min står det på passasjer sida på a stolpen Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg