Zimmern86 Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Hei. Har forhandsbetalt en mobiltelefon hos en privat selger. Men når jeg prøver å få kontaktet han på mail, så får jeg bare en slik mld om at delivered failed, så det vil si han har slettet mailen sin. Han har også fått slettet annonsen han hadde ut på nette. Har navnet hans, regner med at det er fake navn, mailadresse, kontonr, samt navnet på kontonr haveren. Noen som har peiling på hvordan jeg kan få tak i denne personen? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Ring banken og få opplysninger på kontoholder. Kan ikke registrere en bankkonto på fake navn.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 banken kan vet ikke opplysningene, med mindre det er rett bank. Vet ikke om det bare må være rett bank-selskap, eller den lokale banken personen bruker. Også er det jo ikke sikkert de vil gi ut opplysninger om kundene sine.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Hvor kjøpte du den da? QXL? Finn.no? Avisen? Kontakt de som hadde annonsen ute, de har helt sikkert addresse og slikt på han (da han skal faktureres for annonsering). Ellers, har du ikke så mye mer å gjøre, enn å anmelde til politiet. Dog., kan jeg si at v/ 99% sannsynlighet blir det henlagt, men det skader jo ikke å anmelde.. Du får iallefall et brev i postkassen fra politiet ;) Ville først kontakten portalen han brukte for å avertere objektet. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Hei.Har forhandsbetalt en mobiltelefon hos en privat selger. Men når jeg prøver å få kontaktet han på mail, så får jeg bare en slik mld om at delivered failed, så det vil si han har slettet mailen sin. Han har også fått slettet annonsen han hadde ut på nette. Har navnet hans, regner med at det er fake navn, mailadresse, kontonr, samt navnet på kontonr haveren. Noen som har peiling på hvordan jeg kan få tak i denne personen? Send meg informasjonen du har om ham, så skal jeg se hva jeg finner ut...:) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Banken pleier å gi ut informasjon når det dreier seg om bedragerier.. Kommer helt ann på hvem du treffer på i tlf :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg