Gå til innhold

turbotassen's 945 turbo

Ranger emnet


turbotassen

Anbefalte innlegg

Da har jeg kjørt i hele natt etter å ha hentet bilen på Bilia på Økern..

 

Av utstyr:

 

Delskinn

AC/Klima

Trepaneler

El vinduer x4

El speil

Varme i speil

Rails

m.m

 

Bilen er en 940 Turbo, 1998 mod. B230FT+ og M90

 

Jeg må jo ha felger.. Hva er stilig på 940? Vil gjerne ha felger med kant, men ikke Eikerfelger, er dritalei dem, har så og si hatt Eiker på alle volvoene mine..

 

Noe annet jeg bare må ha? Ser mange bytter til V90? håndtak bak.. Hvor kan dette kjøpes og evt. delenr?

 

Også et bilde, uvasket etter 62 mil. 30082008205.jpg

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

608.000 er den gått nå. Tidl. taxi.. men nå med ny motor og gir.. En jørgen? han hadde en fin gull-244..

 

Kan jo forøvrig legge til at jeg har pussa som en gal i dag, og at bilen går i lakkboksen i neste uke.. Har rettet alt småplukket rundt den også

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

608.000 er den gått nå. Tidl. taxi.. men nå med ny motor og gir.. En jørgen? han hadde en fin gull-244..

 

Kan jo forøvrig legge til at jeg har pussa som en gal i dag, og at bilen går i lakkboksen i neste uke.. Har rettet alt småplukket rundt den også

 

jørgen ok

 

har sett den har stått der nede med super dtm felger og det kledde bilen godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har den der gått over 600k?? Ser _IKKE_ sånn ut.. :) Nylakka og bytta interiør ellernoe?

 

Flott bil forresten.. Hva måtte du ut med, om jeg tør spørre..?

 

Hei. Takk skal du ha :) Bilen har pr. dags dato gått 608k.. Lakken er nok ikke så veldig fin, men har flikket og smålakket litt, samt polert littegranne, og det hjalp jo litt.. Ellers er det en liten bulk igjen.

 

Bilen har gått som taxi i oslo.. Godt tatt vare på hos merkeverksted også.. Bilen hadde hatt setetrekk og matter siden den var ny, til en familie overtok den for ca 2 år siden, først da ble mattene og setetrekkene fjernet.. Måtte ut med 30.000,- for den, ikke så ille med tanke på hvordan den egentlig er.

 

Så skal det legges til at motoren er nyoverhalt, det samme med girkassen :)

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag ordnet tørkeren til ac og litt rør, og vært hos en kompis som er kuldemontør og fått fylt gass! Fungerer konge!

 

Skal på volvo på tirsdag å kjøpe meg v70n visker til bakruta og nye vindusviskere framme, blir kanskje felger på meg på tirsdag/onsdag også hvis jeg er heldig

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår