Gå til innhold

turbotassen's 945 turbo

Ranger emnet


turbotassen

Anbefalte innlegg

Impulskjøp! Kom over noen rimelige Eiker felger med OK dekk, så jeg slo til. Skulle egentlig kjøpe SuperDTM, men når selgeren ikke gir lyd ifra seg, eller er å få tak i, så ga jeg opp til slutt!

 

03092008223.jpg

 

03092008228.jpg

 

Lesjøforsene ligger i posten.. Skal boshe de 2 ringer framme, og 1 ring bak, så blir det bra!

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, blir vel kanskje noe i kveld.. Slo meg løs i går å bestilte USA blinklys, og btr i går. Henter kanskje også en grymmere motor på slutten av september.. seriøst bygget b230fk med masse godis i, som passer rett i bilen min :D

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått kappet noe enda.

 

Men idag la jeg merke til at bilen gikk som en dass.. Hadde en gang en b230a som gikk bedre.

 

Når jeg hadde latt bilen kjøle seg ned igjen, så førte jeg handa forsiktig under turboen og la merke til noe. Wastegatestanga hang i løse lufta :P hev den på igjen, og bilen lader nå 1 bar igjen :D kannon.

 

 

ellers har jeg lakka grillen min i dag, bilder kommer i mårgå.. pusset ned krommen og la på syregrunning. har brukt proffvarer, så her begynner ikke ting å flasse!! :)

 

også venter jeg jo på usa blinkers fra radicast, og xenon for vvme, så bare å følge med! :D

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13092008249.jpg

På Øyavegen

13092008266.jpg

På flågøyna

USA blinklys montert. Har bare fått montert parklysene inni, men skal fyre inni blinklysene, og heller lage en diode i toppen av reflektoren som fungerer som parklys!

 

Har ennå ikke fått senket bilen no særlig mer.. Må vente til jeg har en plass innendørs å stå igjen siden garasjen er full av møkk, og jeg gidder ikke å stå på jobben å gjøre det..

 

Leker med tanken på helhvite baklykter. Hva synes folk om det?

 

Bestilt meg 3" JT med en potte i dag, med dp og rør som erstatter katen. Kommer vel om en ukes tid, så blir vel montering til helga om jeg er heldig.

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har i dag demontert litt på den nye motoren for lakking, bytting av topppakning osv.

 

ellers har jeg jo også fått meg tre 1000-meter.. hella 3000 med parklys i, disse skal eg montere på mandag, og sette xenon i.

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja har lagt den tanken på is nå.. Skal beholde de jeg har, men de er matt og trist.. Må pusse ned, polere og klarlakke eller hva folk gjør..

 

flott bil du også har, bare synd at bildene i tråden din er halvveis vekke :(

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår