Gå til innhold

styling vectra a

Ranger emnet

taataaaa

Anbefalte innlegg

Du kan jo ta en titt i worklogen min, så finner du litt bedre bilder, samt forklaring ;)

Har brukt stikksag på å sage ut det originale gitteret, og har deretter limt netting rundt rammen på baksiden.

Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okaj skal sjå ka eg finne ut;) men er de noken her so har fjerna opel logoen på pansere??? såg de bra ut:P?

Tror the stig har misforstått litt, eller så har jeg misforstått, men det er panseret du sikter til, og tror han sikter til grillen!

Jeg hadde planer om å fjerne merket og tinne igjen hullet, men så var det en del bulker på panseret vi bare ikke fikk ut, og da kjøpte jeg et brukt panser. Men så til poenget: min modell (okt. 92) hadde dette "hullet" i panseret for opelmerket, mens det jeg fikk kjøpt var 93 tror jeg. hvertfall var hullet borte vekk, og det var bare å fjerne merket! :D fantastisk! Og på toppen av det hele fantes det ikke så mye som en eneste bulk i det! ikke rett over låsen en gang! Ganske utrolig. Men dette ble litt off topic, men etter hva min bror sa da jeg holdt på med det andre panseret, måtte hullet isåfall tinnes igjen, ble for mye å sparkle (for tykt).

Lykke til med prosjektet ditt!

Opel Vectra A 92mod 1,7l tdi

-prosjekstide kommer-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du fjerne emblemet må det tinn fylles og slipes til.

Er mye jobb.

Men de som er 93 og nyere har panser uten emblem.

Så hadde heller fått tak i ett nyt pnaser enn å tinn fylle.

Enkleste med stoler er å enten sette i Vectra 2000 stoler eller Calibra stoler..

Se bilde..

bilde208.jpg

Til Venstre Calibra stoler og til høyre 2000 stoler.

Hadde nok prøvd finne noen sånne til salgs.

Evnt kjøp deg komplett 2000 interiør da det er MYE finere enn de orginale.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror the stig har misforstått litt, eller så har jeg misforstått, men det er panseret du sikter til, og tror han sikter til grillen!

Jeg hadde planer om å fjerne merket og tinne igjen hullet, men så var det en del bulker på panseret vi bare ikke fikk ut, og da kjøpte jeg et brukt panser. Men så til poenget: min modell (okt. 92) hadde dette "hullet" i panseret for opelmerket, mens det jeg fikk kjøpt var 93 tror jeg. hvertfall var hullet borte vekk, og det var bare å fjerne merket! :D fantastisk! Og på toppen av det hele fantes det ikke så mye som en eneste bulk i det! ikke rett over låsen en gang! Ganske utrolig. Men dette ble litt off topic, men etter hva min bror sa da jeg holdt på med det andre panseret, måtte hullet isåfall tinnes igjen, ble for mye å sparkle (for tykt).

Lykke til med prosjektet ditt!

Ja, forsåvidt - var ikke klar over at <95 hadde emblem på pansret - trodde derfor det var grillen han siktet til.

Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider