Norway87 Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Sangen går i alan jackson - mercury blues sin melodi mener jeg, den synges på svnsk å er no som det her, (nu ska jag kjöpa en bmw ä öcka öpp å ned til stan) (tokig i en bmw)lenge siden jeg har hørt den, noen som vet hva den heter?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estate Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 skymarshall har hvertfall en sang i den melodien som har med bil og gjøre, men er ikke den du tenker på her tror jeg for de er ikke svenske men norske.. Vet hvilken du tenker på men husker ikke selv :( gå inn på http://www.skymarshallarts.com så kan du laste ned alle sangene dems gratis, kul musikk ;) Skal tenke mer på den låta du sourte etter! Siter -BMW E30 323i- BMW 525i E34(solgt) Volvo 740 TIC(solgt)-Audi A4(solgt)-Volvo 244(død) BMW 323i e30(solgt)-Ford Fiesta 1,4 iCL(solgt) - Ford Sierra stv.(solgt) Mercedes 200E(solgt)Mercedes 230E(død)-Skoda Pick Up(død)-Lada Niva(død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Her er ihvertfall litt av teksten tror jeg.. Hvis vi tenker på samme sang.. När jag får pengar, vet ni vad jag gör jag åker till Lindbergs (??) och ställer mig i kö tokig i en bmw jag är tokig i en bmw jag måste köpa en bmw och åka upp och ner på stan tjejen stack (??), hon stanna' inte kvar hon skaffade sig en bmw som snuten har tokig i en bmw jag är tokig i en bmw nu ska jag köpa en bmw och åka upp och ner på stan hej där (nånting?), du är så fin du passar bra till min nya maskin tokig i en bmw jag är tokig i en bmw nu ska jag köpa en bmw och åka upp och ner på stan Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norway87 Skrevet August 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 det gjer oss:) ka heite sangen?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Vet jeg bumper en gammel tråd, men tenkte på denne tråden med en gang jeg kom over sangen :P Kenneth & The Knutters - BMW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg