Gå til innhold

spørsmål om kadett

Ranger emnet

passatisør

Anbefalte innlegg

hei hei.

har blitt eier av en 74 kadett c. emdelig fikk jeg tid og mulighet til å handle meg en...;)

har et par spørsmål som jeg håper noen kan svare på....

det stående staget på stab staget røyk igår. noen som vet om greie plasser å skaffe deler? gjerne på sørlandet.

noen som vet om noe verksted i kristiansand som er flinke på forgasser?? den går litt surt

tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

har blitt eier av en 74 kadett c. emdelig fikk jeg tid og mulighet til å handle meg en...;)

har et par spørsmål som jeg håper noen kan svare på....

det stående staget på stab staget røyk igår. noen som vet om greie plasser å skaffe deler? gjerne på sørlandet.

noen som vet om noe verksted i kristiansand som er flinke på forgasser?? den går litt surt

Opel har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du nokon bilder av Kadetten din?

Trur eg og ringte på den visst du kjøpte den på Hønefoss?

skulle egentlig hente den grønne som stod i oppland (autoDB),men kom en jævel før meg...

denne har gått i arendal siden 79...;)

fikk stag på mekonomen ja, helt topp. hadde en del der til den.

må bare få justert gasseren nå.

noen som vet om firkanta lykter til den forresten?? er runde på min. skulle gjerne hatt 2 originale stoler og. i rødt "skinn"

tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle egentlig hente den grønne som stod i oppland (autoDB),men kom en jævel før meg...

denne har gått i arendal siden 79...;)

fikk stag på mekonomen ja, helt topp. hadde en del der til den.

må bare få justert gasseren nå.

noen som vet om firkanta lykter til den forresten?? er runde på min. skulle gjerne hatt 2 originale stoler og. i rødt "skinn"

Eg og ringte på den grønne, bydde han 20 000, han skulle ringe meg vis det kom høgare bud, men nei da. Så du kjøpte den ikkje på Hønefoss. Eg ringte, då sa han at det kom ein i frå Kristiansand og skulle hente, den var gul og 74mod.

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider