Billy73 Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Vurderer å kjøpe en hardtop cab for helårsbruk, antagelig en brukt Mitsubishi Colt eller Nissan Micra. Jeg har ingen erfaring med cab'er, er det noen ulemper med en hardtop? Blir den løs i listene etter noen hundre av-og-på med taket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 ikke mange som gidder å bruke en cab året rundt... Suser, bråke, kaldt.... ja :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 ikke mange som gidder å bruke en cab året rundt... Suser, bråke, kaldt.... ja :D Hardtop-er altså? Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billy73 Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 *bump* Så hardtop er kaldere og støyer og suser mer enn "normalt" tak, er det sånn å forstå? Kan virke som jeg bare må komme meg unna PC'en og prøvekjøre en i stedet, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Ville definetivt gått for cab med hardtopp. Bruker slk'n vinter som sommer dog med taket på. Er fint rolig _varmt_ med taket på :) + du veit at det ikke er så simpelt som å ta kniv gjenom en softtop å vips så er lommeboka borte :) Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Jeg ville gått for en ekte softtop-cab med skikkelige impregnerte lærstoler og kjøpt meg ei varm skinnlue. Nei, stryk det siste punktet, jeg har skinnlue. Så ville jeg skaffet en godt synlig rattlås og et tonnaucover. Jeg ville parkert med dørene låst (på grunn av forsikringen), cabben nede (så ingen ødelagte den med kniv) og heller brukt tonnaucoveret mot nedbør i parkeringstidsrommet. Og så ville jeg kjørt åpent hele året. Jeg har gjort det før og gjør det med glede igjen, når som helst, så lenge temperaturen er høyere enn femten minusgrader. Å kjøre med himmelen som tak er fantastisk deilig. Men jeg anbefaler ingen å prøve, for man blir utrolig fort avhengig. Og denne "kjøre-åpent-i-all-slags-vær-sykdommen" er det umulig å bli kvitt. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 ikke mange som gidder å bruke en cab året rundt... Suser, bråke, kaldt.... ja Med eldre biler kan kanskje dette stemme da... Hatt Audi cab med softtop i snart to år nå. Eneste forskjellen man merker er i tunnel. Da bråker det. Annet enn det, er det kun å nyte. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dermedmazda Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Dette har jeg å si ang. SLK :P http://uk.youtube.com/watch?v=0rgr69YYl3w Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 hehe den var fin.... Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billy73 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Hahah!! Veldig bra den der. Jeg heller forresten mer mot en Opel Tigra akkurat nå, den er ikke dum :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg