Gå til innhold

Min Audi A4 1.8TQ

Ranger emnet

AudiA4TQ_2003

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Tenker litt videre planer med bilen. Utenom felger, chipping, senkeskåler fremme (som jeg sliter med å få tak i), eksos og rns-e så vurderer jeg noe toning/soting av vinduene.

Aldri egentlig likt soting av vinduer. Iallefall ikke når bare bakrutene blir tatt. Men ser jo flere medlemmer på forumet som har det gjennomført. Jobber normalt i korea og der har en lov å sote fremruta også. Syns det blir ganske mye stiligere.

Men hva anbefaler folket å gjøre ? Og hvor mørke vinduer. Vil egentlig ha samme grad av soting på alle vinduer utenom frontruta da. Og finnes det noen lokale (stavanger og omegn) som gjør denne jobben bra og til en grei pris. Må se skikkelig ut.

Tenker litt på soting av lykter også, men litt mer skeptisk her.

2003 Audi A4 1,8 TQS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronny Fjogstad/Dekoratøren som h9lder til med Forus bilpleie senter;) Han har tatt mine front-sideruter og jeg er stor fornøyd. Han er proff dekoratør og har rimelige priser.

Eks min bil, jeg har den lyseste filmen fremme og litt mørkere bak. Er ikke store overgangen, så det ser ganske clean ut.

DSC00560.jpg

Edit: Flott gjennomført bil du har :)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronny Fjogstad/Dekoratøren som h9lder til med Forus bilpleie senter;) Han har tatt mine front-sideruter og jeg er stor fornøyd. Han er proff dekoratør og har rimelige priser.

Eks min bil, jeg har den lyseste filmen fremme og litt mørkere bak. Er ikke store overgangen, så det ser ganske clean ut.

DSC00560.jpg

Edit: Flott gjennomført bil du har :)

Ok får ta kontakt med han ja. Flott den bilen din ja. Tror jeg har sett den ute på veien.

2003 Audi A4 1,8 TQS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...