Dr_S Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Hvilken er best her? Gjerne en fra Meguiars, da det er denne serien jeg foretrekker. Kan jeg bruke en liten neglbørste + produkt? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Avfetting+børste fjerner det meste:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Avfetting er så mangt, så det sa meg ikke så mye :) Finnes vel en gummirens eller.no fra Megs.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Megs har en "heavy duty vinyl cleaner" men hvordan den oppfører seg på dekk-gummi er jeg usikker på.. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speilblank Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 All Purpose Cleaner eller Super Degreaser og en dekkbørste skulle vel gjøre susen Siter Man kan lære mye av en paranoid person,bare ved og følge etter han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Prøv alkalisk avfetting, hvis du har tilgang til det. Syns gummien blir seende veldig flott ut etter den. Fersk på en måte. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 heavy duty vinyl cleaner fra Meguiars funker bra på dekk den, bare jobb den litt med feks en neglbørste som du sier så blir det bra etterpå, følte nesten ikke jeg trengte noe dekkfornyer jeg etter at den var benyttet, men det anbefaler å legge noe på etterpå, MEN IKKE noe med silikon i seg... det baller bare til dekkene dine og gjør de brune og sprø.. godkjemi.com selger den mener jeg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 En god skrubb fjerner litt behovet for dekkfornyer i daglig livet syntes jeg. Har enda tilgode og finne en dekkfornyer som på noen som helst måte ikke drar til seg støv og drit.. derfor hopper jeg over den til daglig etter og ha brukt en oppvask børste har jeg nå kjøpt skrubb til formålet. Denne børsten har STIV bust.. http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=5&products_id=196 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg