Volvo-164E Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Noen som veit om nåken so selger chip til 960? evt pris osv? Takker for svar Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pappnese Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 http://www.bilforumet.no/900-serien/200167-liten-test-chip-960-3-0-a.html Vurderer å ta den ut og se om jeg kjenner forskjell, nå som jeg kjenner bilen ganske godt med chip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Ja..rikti... men som sagt..leste den tråden din, men har du skiftet til race kat og bedre filter? Når eg sendte mail til dei i usa som selger chip sa dei 15% økning med forbehold om att du skiftet ut kat til race kat og et "power" filter Men i dont know:P Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg