Gå til innhold

Sailorboy`s Volvo 245 TwinTurbo! Actionbilder fra Julaften:)

Ranger emnet

Sailorboy

Anbefalte innlegg

• Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stemmer det....en fra Stavanger området som eier den...er vel importert fra usa...gud jeg kunne tenkt meg den og fikset den opp :P :)

hehe...

ja..

men burde vell strengt tatt blitt fikset opp...med hver skrue orgial!...

Mvh Sølve Mortveit

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg måtte oppgradere luftinntaket litt nå, sugte inn alt for mye glovarm luft..hehe...

så da ble løsningen noe slikt, ble riktigt så fornøyd, noe scoop oppå dette tviler jeg på det blir men?

den svarte lista rundt hullet, er ei slik list som er i døråpningen i dørene på 240:) den V lista! ble kanon...

vertfall bilder:)!

DSC_1780.jpg?t=1222292342

hehe, må til...

DSC_1783.jpg?t=1222292397

var noe skeptisk akkuratt på det tidspunktet...

DSC_1792.jpg?t=1222292450

DSC_1791.jpg?t=1222292533

ikke så værst, om jeg må si det selv...

DSC_1798.jpg?t=1222292596

resultatet ble ikke så værst, mye mer "cleant" enn jeg egentli hadde håpet på:) og vekker ikke så mye "fjortiss opmerksomhet"

noe som er bra!:)

noe som oxå må siest er vell at det ser "bedre" ut i virkeligheten, får egentli ikke helt frem dimensjoner rett på bildene føler jeg..:/ blir litt "tamt" på bildene...

får si hva dere syntest da:) tror dette er litt mer one of a kind løsning....enda en:)

Mvh Sølve Mortveit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du med vann, som regn etc. når du har luftfiltrene rett ut av panseret? Vil ikke turboen suge til seg en del vann da?

tja, tror egentli ikke dette vill bli noe veldig problematisk:) er veldig finmaskede filtrer, men så står jo bilen inne om natta, og ellers når d regne...om det skulle begynne og regne kraftig når jeg kjører vill det bare bli en bedre fyllingsgrad alà vanninnsprut:)

noe som forresten oxå driver og leker litt med tanken på:)

Mvh Sølve Mortveit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da slår han opp paraplyen som han helt sikkert har laga feste til over filtrene.. :P

Så ihvertfall bra ut den løsningen der..

hehe....

har faktisk noen slags "hetter" som kan monterest over....noe slikt som en navkopp er festa i senteret i felgen..

men nåkk om den....

tror ikke det vill by på så mange problemer:) men må vell muligens oppgradere til noen filtre som er litt grovere:P

Mvh Sølve Mortveit

Lenke til kommentar
Del på andre sider