januz Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Bare lurte på om det er noen her på forumet som vet hvor man kan få tak i justerbart senkesett til Golf 3 Variant? sideskjørt også:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Senk får du mange plasser :) Spørs bare hvilken pris det ;) senk.no feks har fra 6-14000 kr tror jeg :P mens du får billige greier til 4500 som v-maxx og noen andre greier. finner mye på finn.no;) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 norskbildelsenter.no har sidekjørt Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Send en e-post til Polardego her på forumet, han kan med 99% sikkerhet skaffe deg justerbart senk til Golfen din. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Har FK sport edition + fra Polardego(Håkon Sandberg) på min VR6. Det er jeg meget fornøyd med. Kjører på mykeste innstilling nå, og det gir fin kjørekomfort. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg