januz Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 (endret) Tenkte da jeg skulle gjøre noe jeg ikke har sett mange på forumet her har gjort, nemlig style en Golf III Variant. Bilen blir min så snart foreldra mine har kjøpt seg annen bil=) Kom gjerne med tips, ideer og råd=) Ting som skal gjøres -Senkesett -Felger -Lakkering (fargen blir en overraskelse) -Cleaning av fronten Da er bilen endelig min:thanks I løpet av de nærmeste ukene kommer senkesettet på bilen(= Gleder meg!! De nye MAK BLADE felgene mine:P Her er et par dårlige bilder av bilen slik den ser ut per dags dato. Endret Mars 21, 2009 av januz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Dette kan bli spennende! Hva mener du med ny front.. Stylingfront eller f.eks Ventofront? :D Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
januz Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Dette kan bli spennende! Hva mener du med ny front.. Stylingfront eller f.eks Ventofront? :D Blir nok stylingfront det:yummy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 ikke overdriv og lag tfatf bil da=) Har golf variant selv=) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
januz Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 ikke overdriv og lag tfatf bil da=) Har golf variant selv=) skla nok ikke det nei:P blir cleaning av fronten foreløbig bare:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 høres bra ut ;) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 sorry for offtopic men jeg var og kjøpte meg en variant som skall gjøres tøff i går jeg å, så er flere med variant ;) hehe. jeg synes nesten dem kan bli tøffere enn 3- "4" dørs golfene. men det er MIN mening ;) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 med på den altså ;D blir for mange 3-4 dørs mens varianten er litt mer uvanlig. drar og henter golf 4 lykter idag jeg :D skal slenge ut litt mer bilder i posten med bilen min etterhvert fra opppussing :) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg