Einar Skrevet August 14, 2002 Rapporter Share Skrevet August 14, 2002 Er det noen som har en å gi bort?:) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 14, 2002 Rapporter Share Skrevet August 14, 2002 lol Om du får to, så tar jeg den andre ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 14, 2002 Rapporter Share Skrevet August 14, 2002 gi bort hva da? skjønte ikke den jeg... Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 14, 2002 Rapporter Share Skrevet August 14, 2002 Originally posted by Invitron gi bort hva da? skjønte ikke den jeg... Se hvilket forum det er postet i: Bilforumet.net > Bil Typer > TVR > Speed 12 > Burde gi deg et hint ;) lol Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2002 Loppa har faktisk hjerne, visse andre mangler(P.S. Gjelder ikke meg.). Nesten alle TVR´r er å si ja takk til syns jeg, er det noen i Norge forresten? _________________________________________________ HVA FAAN BETYR LADA POSTER, JEG HAR FAAN MEG IKKE LADA, SKU JEG HATT DET MÅTTE DET VÆRT B.I.G.-BLOCK MED REGISTER SOM EN smallBLOCK. :op :op :op :op :op :op Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 14, 2002 Rapporter Share Skrevet August 14, 2002 Originally posted by CologneV6 Loppa har faktisk hjerne, visse andre mangler(P.S. Gjelder ikke meg.). Nesten alle TVR´r er å si ja takk til syns jeg, er det noen i Norge forresten? _________________________________________________ HVA FAAN BETYR LADA POSTER, JEG HAR FAAN MEG IKKE LADA, SKU JEG HATT DET MÅTTE DET VÆRT B.I.G.-BLOCK MED REGISTER SOM EN smallBLOCK. :op :op :op :op :op :op Finns TVR i norge ja, før ble de importert av Antrac bil, men det trur jeg de har sluttet med. Kjenner en som jobbet der under tiden, tok med en TVR Chimaera hit og sånn. Ang. 'Lada Poster' du kan gå her og forandre på 'Custom User Text:' .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Takk boxer, blei en del bedre nå, ikke sant? Er jo boxer i subberu´n og.......:D Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Originally posted by CologneV6 Takk boxer, blei en del bedre nå, ikke sant? Er jo boxer i subberu´n og.......:D No Problem :) Bedre enn 'Lada Poster' ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240 Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 bfd Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg