akselrv Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Heisan! Jeg vurderer å få slike hvite fartstriper som går over hele bilen (panseret og taket). To striper ved siden av hverandre, slik som man kan få på de nye Mini Cooper bilene. Det jeg lurer på er hva noe sånt kan koste, hvis det skal holde lenge og være kvalitet? Er det firmaer som tar seg av dette til en okay pris? Jeg har ikke tenkt å prøve å sette det på selv, med min manglende erfaring på området.. :) På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 kun stripene får du vel kjøpt på torshov lr lignende.. mn flere slike firmaer som lager skilt og dekor til firma kan lage slike på bestilling. koster vel alt fra 300 til 700kr sikkrt for kun stripene. monteringen kommer i tillegg på en liten 500lapp.. er veldig enkelt å gjøre selv da.. bare spørr på reklamefirmaet eller om du kjøper striper på bilrekvisita butikk så følger det med bruksanvisning og alt du trenher for montering. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
akselrv Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 kun stripene får du vel kjøpt på torshov lr lignende.. mn flere slike firmaer som lager skilt og dekor til firma kan lage slike på bestilling. koster vel alt fra 300 til 700kr sikkrt for kun stripene. monteringen kommer i tillegg på en liten 500lapp.. er veldig enkelt å gjøre selv da.. bare spørr på reklamefirmaet eller om du kjøper striper på bilrekvisita butikk så følger det med bruksanvisning og alt du trenher for montering. Takk for tipset! Skal hendvende meg til noen av de reklamefirmaene, det virker ikke som det var så dyrt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobbess Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 jeg har lakka det på asconaen til en kamerat :p masker opp og matt ned der du skal ha stripene.. lakk i fargen du ønsker.. og som en ekstra finish la vi på noen i utgangspunktet stygge dekorstriper fra biltema, langs kantene.. dette ble faktisk veldig bra :) kan se om jeg finner bilder.. Siter VW Polo GT '85 VW Polo GT '86 VW Polo GT G40 '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg