Gå til innhold

Lisens på bil??

Ranger emnet

Emanuel Desperado

Anbefalte innlegg

1. du kommer vel antageligvis til å bli medlem av nmk sandefjord?? i såfall, hør med klubben om dere har noen lisensierte kontrollanter, kontroller bilen etter at alt er etter boka. og så må papirene sendes til NBF(Norges bilsport forbund)eller så kan du dra inn dit selv med de papirene.

trur kanskje den xantia'n kunne funket greit nok, men du må jo også tenke på dele tilgang på en bil. det er jo ikke altid like kult å måtte kjøpe fabriksnye deler fordi bilen ikke finnes på div huggeri. det er jo ikke altid at bilene er like fine etterpå og det er så utrolig mange som driver med denne sporten mest kun for å kræsje virker det som så deler er vel det første man burde tenke på når det gjelder en bil, med mindre du har en fres,dreibenk og er dreven sveiser, da kan det KANSKJE gå ann å ha noe litt mere spes biler og lage deler for en billig penge.

håper dette hjalp deg litt, mere du lurer på så bare spør, jo flere som interesserer seg for bilcross jo bedre er det;)

Mvh Daniel Bruer Larsen - Kna Eiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca kostnad på kontroll?

Kan vel kjøre xantia`n til det ikke er mer igjenn av den, og så ev.kjøpe noe annet senere. det er jo desuten overkommelig pris på disse som brukte biler :roll:

håper det blir bc-kjøring på meg snart... Gleder meg som en unge :-)

Er det startavgifter? Og i såfal hvor mye?

Kjører man bare for "Ære og Berømmelse" eller er det premiering også?

Mvh E. Desperado

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer helt ann på kontrollanten, han jeg tar årskontroller med han tar stortsett bare bensin prisen for å komme til meg..

lisens prisen er jo 700 inne hos nbf men nå etter 1.sep er det halv pris..

start avgifter er vel gjennom snittlig på 4-5hundre ca. man får en viss prosent av buda som kommer inn.. og det er kun de 10 beste som får. med mindre du kommer på pallen under ett pengeløp da. jeg gjorde det i fjor og fikk 2500kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider