wildcat Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 får ikke opp noe da heller jeg. noe som ikke stemmer tror jeg.. :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildcat Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 polen, tyskland, tjekkia, nederland,spania,portugal,italia,sveits,frankrike, tja det er vel dem kommer på i farta. tror ikke det går noe båt noe sted. tenkte tanken selv, for det hadde vært morro å kommet til norge, sverige og danmark å greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Dette syns jeg rett og slett var DÅRLIG.. Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildcat Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 skulle ønske jeg fikk mere stæsj til lastebilene jeg. mere lys utvendig. merker, og interiøre :) hadde vært mere kult. å dem kodene til spille for jeg f*** ikke til å funke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Last ned Mods gutta;) Står lenger frem i tråden:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildcat Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 jeg har ikke stor peiling på data å sånn jeg da hehe :S hvor laster jeg ned mods hen?? får lese litt igjen jeg da. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 http://www.videogamer.com/pc/euro_truck_simulator/cheats.html Her har du penge kode. Også kan du søke på google etter Mods til spillet=) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildcat Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 nei jeg får ikke lastet ned noen nye lastebiler, kart eller noen ting :( rødt kryss over download greia på den siden der :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildcat Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 penge kode funker heller ikke. gjort alt riktig å sjekka 2 ganger til å med. men får ikke opp noe console greier i spille enda jeg trykker på riktige knapper. så går jeg ut av spillet igjen å sjekker på nytt å det er ikke forandra på noe. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlackDemon Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 trykker på | knappen under escape så skriver du Cheat Money og ikke get money. link til laste scania R620 http://files.filefront.com/2005+Scania+R620+Pimped+6x2/;4743683;/fileinfo.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda Accord Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Hei Har også fått dette spillet nå. Men korleis kan eg automatisk åpne Scania'n? Vet ikke ka mappe den skal i..Å kor kan eg bruke og åpne modsa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildcat Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 sånn da lasta jeg ned den siste linken her om scanian. den er jo grei den. gikk hvertfall ned på pc`en :) la den i mappa på mod på euro trucker. men får ikke den i spille å kjøre den. :( hva gjør jeg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Jeg sliter med akkurat det samme. Har gått inn i Notepad og endret fra 0 til 1 på de to stedene, og dette er lagret. Men den tasten med § på rett under esc fungerer ikke til noe som helst i spillet. Får absolutt ikke åpnet noe vindu med den tasten.. Og samme med de downloads greiene på den tyske siden, er ikke en eneste en av dem som virker heller.. Har fått lastet ned noen mods fra etpar andre steder, men ingenting skjer i spillet. Bare rot med mapper i hytt og gevær her nå.. :lol: Har Vista, om det kan ha noen betydning?! :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildcat Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 har vista jeg å hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 har vista jeg å hehe.. Er visst ingen som bryr seg om oss med vista her.. :op: Nå har jeg lasta ned masse feite biler og utstyr som jeg ikke aner åssen jeg skal få fram i spillet.. Om jeg bare fikk den pengekoden til å funke i det minste, for jeg tror seriøst ikke jeg gidder å sitte å spille dette spillet helt til jeg får råd til å kjøpe nye ting. Jeg ville bare sjekke ut de feiteste bilene det gikk an å få, har kjørt 2 turer med original bil og er allerede lei spillet.. :zzzz: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg