2,3 kimmi Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Noe som har prøvd å fa tak i bil og henger hørte at deg gikk. men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i nye ting:) som nye biler,traler osv Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,3 kimmi Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 her fant jeg mye bra. http://db.truckerfan.de/index.php?subcat=90 Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Er dette tinnga du kan laste ned, og få det på spillet? Synes dette spillet var ganske bra jeg :) Skal kjøpe det i samme slengen tror jeg. Åssen var det og spille med ratt og pedaler egentlig?? Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Åssen får man inn di tingene som: scania r 580 osv. Hva må jeg gjøre?? :) Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 TRENGER HJELP FORT!!!!! :p Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Noen som kan hjelpe meg her eller??? :P Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 lastet dt ned men alt er bare blått å maskinen jeg har er ikke så gammel..kjipt Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Åssen får man inn di tingene som: scania r 580 osv. Hva må jeg gjøre?? :) søk på euro truck mods på google ;) da får du opp en masse sider med intruksjoner osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 har bestilt meg ny pc så da får jeg håpe det funker på den da;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Euro Truck var jo kjedelig! Dette var mye gøyere!!! :) Scania, R480?? med 620 motor, 16 manuelle gir, lyd fra scania v8, retarderlyd fra scania, rett og slett gøy å kjøre! :D Bildet er tatt rett utenfor Esbjerg i Danmark! Hvordan spill er det der? :P Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 euro trucker Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Men hvordan har han kommet seg til Danmark? Og med den bilen og hengeren? Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Men hvordan har han kommet seg til Danmark? Og med den bilen og hengeren? hehe sikkert kjørt dit elns???har ikke prøvd det enda men Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Har ikke danmark på kartet jeg.. men dette spillet var litt tamt. Greit å vite at jeg ikke skal bli lastebilsjåfør ihvertfall:p har kjørt fram og tilbake i spania i en evighet nå.. kommer til å ta mange år før man har råa til å dra til andre steder :s Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin92 Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 jeg har et problem. jeg prøver å installere en ny truck/lastebil,og legger den i riktig mappe og alt det der. men når jeg går inn på spillet, velger land, og da når den loadinga kommer, klikker bare spillet. så får jeg en feilmelding hvor det står :A problem caused the program to stop working correctly. Windows will close the program and notify you if a solution is available. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg