kermitt Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 bruk cheats folkens :P det er da det er morro! :D FH16 med henger smekkfull med youghurt. ikke noe problem å ligge i sladd å kjøre fra alt annet når denne er opp stæsja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Åssen cheat har du brukt da? Link?:D Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 http://www.videogamer.com/pc/euro_truck_simulator/cheats.html når du har brukt penge koden så mange ganger at du ikke klarer å fatta hvor mye penger du har kjører du bort til fastnøkkel tegnet ved truck dealer og kjøper full pakke med stæsj :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Yeay:) Takker:D Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Men hva skal jeg trykke på når jeg skal taste inn koden?:S Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 jeg har et problem. jeg prøver å installere en ny truck/lastebil,og legger den i riktig mappe og alt det der. men når jeg går inn på spillet, velger land, og da når den loadinga kommer, klikker bare spillet. så får jeg en feilmelding hvor det står :A problem caused the program to stop working correctly. Windows will close the program and notify you if a solution is available. jeg opplevde akkurat det samme...plagdest en time å da var jeg så satans lei at eg sletta heile maijnlort langt ut av maskin Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 kan man kjøpe dette i spill butikker i norge enda? :D Så skikkelig bra ut ;D Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,3 kimmi Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 koster 200,- på cdon.com Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Hvordan spill er det der? :P Bilspill\lastebilspill... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manics Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 http://www.videogamer.com/pc/euro_truck_simulator/cheats.html når du har brukt penge koden så mange ganger at du ikke klarer å fatta hvor mye penger du har kjører du bort til fastnøkkel tegnet ved truck dealer og kjøper full pakke med stæsj :D Fatter ikke helt dette, men jeg kan ikke finne fila som skal endres. Må jeg kopiere den evt. fra CDn, eller hva? Siter Honda - The power of dreams :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 http://www.videogamer.com/pc/euro_truck_simulator/cheats.html når du har brukt penge koden så mange ganger at du ikke klarer å fatta hvor mye penger du har kjører du bort til fastnøkkel tegnet ved truck dealer og kjøper full pakke med stæsj :D hvor trykker jeg inn kodene?? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Lurer på akuratt det samme:S Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Cheat Codes Using Notepad, open the "\My Documents\Euro Truck Simulator\config.cfg" file. Change: uset g_console "0" to uset g_console "1" Change: uset g_developer "0" to uset g_developer "1" While playing, press ` (tilde) to open the console. Type any of the following cheat codes. cheat money: Get Money edit: Open Map Editor La merke til at dette var akkurat det samme som stod i lenken lenger opp.. Uansett, dere må først editere cfg fila. For ellers kan dere ikke få opp console der kodene skal skrives Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 stemmer det som sies her ja. dere må endre verdiene i ei fil fra 0 til 1 med notisblokka. så når dere har gjort det og det er lagret. sjekk dette to ganger da jeg slet med at det ikke lagret seg :S så trykker dere på tasten rett nedenfor esc ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 noen som vet hvorfor det hakker noe jævli til meg...har spillerny maskin me 4gb ram...svært sjærmkort,rask prossesor å plenty me lagringsplass?? er det noen som kan hjelpe meg,eller er bare spillet sånn? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg